Då var det gjort!
Moderator: Redaktion
Re: Då var det gjort!
Skellefteåmgorgis skrev:Hur ren el är egentligen SC elen? Vilken el leverantör är det?
Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
https://www.skekraft.se/privat/teslaaga ... ill-bilen/Smutt skrev:Skellefteåmgorgis skrev:Hur ren el är egentligen SC elen? Vilken el leverantör är det?
Välkommen till sekten på riktigt 

Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Leverans är i slutet av November! orka vänta! *suck*
Jag får bygga en carport och dra 3 fas uttag också
och handla vinter däck också 
Jag får bygga en carport och dra 3 fas uttag också

Mycket, mycket grattis! Och rätt färg också! Den där väntan är verkligen en h-e! Men värd varenda sekund

X100 lev.14/8-18.
- Generalbogge
- Teslaägare
Så det blev en ny till slut? Kul, och välkommen.mgorgis skrev:Leverans är i slutet av November! orka vänta! *suck*
Jag får bygga en carport och dra 3 fas uttag ocksåoch handla vinter däck också
Min första nya bil ever! och det blev en TeslaGeneralbogge skrev:Så det blev en ny till slut? Kul, och välkommen.mgorgis skrev:Leverans är i slutet av November! orka vänta! *suck*
Jag får bygga en carport och dra 3 fas uttag ocksåoch handla vinter däck också

Tur att jag inte gillade Model 3 mycket så jag slipper vänta mer än ett år. Hade väntat på den sen april förra året men jag gillar inte instrumentpanelen....ehh....den har ju ingen sån! bara en datorskärm!

Sen tycker jag att fronten är alldeles för tom också...men det kanske blir lite bättre när man sätter på reg skylten...nåväl... en S blev det nu så får vi se vad det blir om några år
Grattis! Har du möjlighet och lust att kika och se om du har fått koden för nya autopiloten med förbättrad radar? Beställde min för nån vecka sen men står aph2 på min när jag kikar tillvalskoderna :/ går och hoppas på att de ska bytas innan produktion. Har också leverans i november/december.
För att se alla options och delar som är preppade för produktion till din bil kan du högerklicka på länken till view spec under din bil i mytesla och välj cooy link och sen klistra in i http://options.teslastuff.net/#
Aph2 är den vanliga aph3 den nya
där kan man även se om man har tur nog få 85 kwh batteri i en 75a. Sen säger en del att det kan ändras innan produktion men jag är osäker.
Återigen, grattis! Till dig och mig! High five
För att se alla options och delar som är preppade för produktion till din bil kan du högerklicka på länken till view spec under din bil i mytesla och välj cooy link och sen klistra in i http://options.teslastuff.net/#
Aph2 är den vanliga aph3 den nya

Återigen, grattis! Till dig och mig! High five
Kul att följa vägen till beslutet!
Väntan är lång men helt klart värt det! Grattis! 

2016 Model S 75

Möjligt att det bara är avkodaren som är dålig. Eller så ska man kanske inte ens bry sig om det här öht. Nog bäst bara glömma och bli glad med vad man får

Ingen P men blir orolig nu om AP Hardware versionen. "Vara glad för vad jag får "? Verkligen inte! Jag betalar ju mycket pengar o får inte bilen gratis direkt 

Stort grattis till köpet!mgorgis skrev:Ingen P men blir orolig nu om AP Hardware versionen. "Vara glad för vad jag får "? Verkligen inte! Jag betalar ju mycket pengar o får inte bilen gratis direkt
Du behöver inte oroa dig för koderna. Den där avkodaren teslastuff innehåller många felaktigheter.
APH3 innebär att du har nya hårdvaran
APPA = Du har inte valt att köpa till Autopilot vid beställning (men kan aktivera senare för 65k)
APPB = Du har köpt till Autopilot vid beställning för 54k
Finns även en kod för Full Selfdriving som heter APF1 om man inte beställt vid köp och APF2 om man beställt vid köp.
Gällande drive unit så gäller följande på icke P-modeller:
DU00 = Bilar med två motorer (fyrhjulsdrift)
DU01 = Bilar med endast motor bak (bakhjulsdrift)
Hmm...
Min var bekräftat den 23/8 och har den 'gamla' APH2
Men har enligt listan SC04 (Pay per use supercharging) trots att jag använde referens...
Min var bekräftat den 23/8 och har den 'gamla' APH2

Men har enligt listan SC04 (Pay per use supercharging) trots att jag använde referens...
2017 (november) Model S 100D, röd MC, krämfärgad interiör med kolfiber, soltak, AP2.5
OK, APH2 har blivit APH3, men fortfarande förvirrad på SC04.
2017 (november) Model S 100D, röd MC, krämfärgad interiör med kolfiber, soltak, AP2.5
Ja, det har varit med hela tiden.Jensa skrev:Har du med rabatten på 9000 kr i din bekräftelse då?
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Den som väntar på något gott väntar alltid för länge är mitt ordspråk. 

Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Fri laddning gäller ju dig personligen och inte för nästa köpare. Säkert därför det står så.
2016 Model S 75
OK, det stämmer. För säkerhets skull kollar jag med försäljaren hur det hanteras.Jensa skrev:Fri laddning gäller ju dig personligen och inte för nästa köpare. Säkert därför det står så.