IMG_8213.JPG
IMG_8214.JPG
Moderator: Redaktion
Jag har tittat på bilderna och tänkt vad liten den är,vågar jag låta barnen åka rent i en så liten bil?Skee skrev:Midnatt silver
Mitt färgval, blir mer övertygad att trean är rätt för mig, S är för klumpig, trean bra storlek på bil.
Är en krock jag är orolig för plats får domSkee skrev:Trean känns liten för en familj, men prova den först.
Där är jag övertygad om att Model 3 är en av de säkraste bilarna du kan köpa.Smutt skrev:Är en krock jag är orolig för plats får domSkee skrev:Trean känns liten för en familj, men prova den först.
Tror jag också men blir närvös av alla bilder bredvid S ser liten ut i jämförelseLarsL skrev:Där är jag övertygad om att Model 3 är en av de säkraste bilarna du kan köpa.Smutt skrev:Är en krock jag är orolig för plats får domSkee skrev:Trean känns liten för en familj, men prova den först.
Storleken betyder inte allt...Smutt skrev:Tror jag också men blir närvös av alla bilder bredvid S ser liten ut i jämförelseLarsL skrev:Där är jag övertygad om att Model 3 är en av de säkraste bilarna du kan köpa.Smutt skrev:Är en krock jag är orolig för plats får domSkee skrev:Trean känns liten för en familj, men prova den först.
Tack! Känns bättre nuLarsL skrev:Storleken betyder inte allt...Smutt skrev:Tror jag också men blir närvös av alla bilder bredvid S ser liten ut i jämförelseLarsL skrev:Där är jag övertygad om att Model 3 är en av de säkraste bilarna du kan köpa.Smutt skrev:Är en krock jag är orolig för plats får domSkee skrev:Trean känns liten för en familj, men prova den först.
Detta var intressant. Tesla har ändrat siffrorna för bredden på Model 3 på www.tesla.com/model3.Sabbe skrev:Model 3 är endast 1,2" (3cm) smalare på bredden med speglarna infällda än Model S
Vaknade, gick upp, såg bilden, gick och la mig igen.Jerker skrev:Röd är så otroligt vacker!
bonath skrev:Vaknade, gick upp, såg bilden, gick och la mig igen.Jerker skrev:Röd är så otroligt vacker!
Väck mig till våren (eller nästa höst)
Antar att våren -19 blir en bra tid att vakna...bonath skrev:Vaknade, gick upp, såg bilden, gick och la mig igen.Jerker skrev:Röd är så otroligt vacker!
Väck mig till våren (eller nästa höst)
Verkar inte så...Crappy skrev:Kan det möjligen vara så att de har utgått ifrån 1933mm och istället för att dra av för backspeglarna har de lagt på? (2 gånger dessutom)

I visst ljus är Röd helt sagolik, i annat ljus är den platt, tråkig och skitful.Jerker skrev:Röd är så otroligt vacker!

Kan ligga nåt i det. Det finns ju en video inifrån entrén på Gigafactory där det stod en röd 3:a. Den bröt över i orange ibland. Kan det vara multicoat som gör nåt med reflektionsförmågan?Seregon skrev:I visst ljus är Röd helt sagolik, i annat ljus är den platt, tråkig och skitful.Jerker skrev:Röd är så otroligt vacker!
Kan det vara så att ju molnigare det är, desto snyggare är färgen? Jag har inte sett den i verkligheten så det är ren spekulation.