Körde i en tunnel idag med en motorcykel framför mig, så långt så bra. Sedan tvärnita bilen och det var en röd person mitt i gatan på min display. Aldrig sett förut men det är väl bra att den bromsar om den tror det är en person mitt i vägen
Någon annan som sett att den kan utskilja personer?
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nej, det har jag aldrig sett. Men sedan har jag också en AP2 bil. Har förstått att det bara skulle vara AP1 bilarna som kan urskilja mer detaljerat på detta sättet, för tillfället.
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Jag har sett den röda gubben på skärmen i min bil. AP var inte aktiv. Det var ett var personer som gick vägkanten i en kurva, de befann sig alltså mitt i färdriktningen.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Jag har sett den röda gubben på skärmen i min bil. AP var inte aktiv. Det var ett var personer som gick vägkanten i en kurva, de befann sig alltså mitt i färdriktningen.
Samma här, person på vägkanten i en vänsterkurva. Kommer inte ihåg om AP var aktiverat.
Varningen tjöt rätt bra idag på motorvägen när det var tillfälligt arbete och lastbilschikan.