Redo att beställa? Byt referral-länk med mig
Moderator: Redaktion
- AGCF
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alexander7331
- Kontakt:
Redo att beställa? Byt referral-länk med mig
Någon som vill byta referrallänk? PMa. Andra erbjudanden undanbedes vänligen men bestämt. 

Senast redigerad av AGCF, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla Model 3 LR -24. Före detta Tesla M3 SR+, M3 LR -20, MX 75D -17, MS -14. VD på The New Aero, aerodynamiska fälgar till Tesla. http://www.thenewaero.com
Re: Byta länk
Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Byta?AGCF skrev:Någon som vill byta referrallänk? PMa. Andra erbjudanden undanbedes vänligen men bestämt.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Två ägare som funderar på att köpa ny bil kan ju använda varandras länkar = "byta" 
Jag har gått lite i såna tankar ett tag nu trots att jag ofta sagt att det inte blir ngn ny förrens dom får ordning
på kvalitén osv... Men nu går leasingen ut på min Leaf och då vore det ju läge att skaffa en Tesla till ju
Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85D
och då använder man ju ingen Refferalkod...

Jag har gått lite i såna tankar ett tag nu trots att jag ofta sagt att det inte blir ngn ny förrens dom får ordning
på kvalitén osv... Men nu går leasingen ut på min Leaf och då vore det ju läge att skaffa en Tesla till ju

Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85D

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Jag skulle nog passa mig för att göra så då Tesla kan ta ifrån dig värvningen och kanske även din väns rabatt och fri SuC, kolla reglerna i rekommendationsprogrammet..Feddan skrev:Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.
2016 Model S 75
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Tror att du felaktigt råkade få in ett D i modellbeteckningen.Bjelke skrev:Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85Doch då använder man ju ingen Refferalkod...

P85 är ”the one and only”. Starkaste bakhjulsdrivna Teslan som någonsin tillverkats. Det är en kultbil.

(Jag vill också ha en P85D)

Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
- Bjelke
- Teslaägare
Näe för mig är P85D kultbilen nr 1, det var lixom där allt började med sanslös prestanda som faktiskt matchade domNicke Nyfiken skrev:Tror att du felaktigt råkade få in ett D i modellbeteckningen.Bjelke skrev:Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85Doch då använder man ju ingen Refferalkod...
P85D är alldeles för lik P90D och P100D för att vara kult.
P85 är ”the one and only”. Starkaste bakhjulsdrivna Teslan som någonsin tillverkats. Det är en kultbil.
allra värsta supersportbilarna om man "bara" kollar på 0-100-tider (vilket är det som man lagligt faktiskt kan utnyttja
och ha kul med)...
Fast visst är den gamla hederliga P85:an riktigt riktigt really fucking najs svinkul bil

Hrm... Alla Teslor är kultbilar eg.... Tex så är killen som fixat lackskyddet på min bil helt såld på Tesla nu och jag har ju
"bara" en vanlig S85:a

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Re: Redo att beställa? Byt referral-länk med mig
Jag använde min egen refferalkod vid beställning av vår andra bil
Tokigt då får man ju ingen referalErik73 skrev:Jag använde min egen refferalkod vid beställning av vår andra bil

Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Bjelke skrev:Näe för mig är P85D kultbilen nr 1, det var lixom där allt började med sanslös prestanda som faktiskt matchade domNicke Nyfiken skrev:Tror att du felaktigt råkade få in ett D i modellbeteckningen.Bjelke skrev:Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85Doch då använder man ju ingen Refferalkod...
allra värsta supersportbilarna om man "bara" kollar på 0-100-tider (vilket är det som man lagligt faktiskt kan utnyttja
och ha kul med)...
Fast visst är den gamla hederliga P85:an riktigt riktigt really fucking najs svinkul bil![]()
Hrm... Alla Teslor är kultbilar eg.... Tex så är killen som fixat lackskyddet på min bil helt såld på Tesla nu och jag har ju
"bara" en vanlig S85:a(och han har haft måååånga grymma bilar)
Får väl "tacka" dig Bjelke som fått mig att kolla efter P85D från 2015... Den här ser ju ut som ett klipp men hittar den inte på Tesla sida. https://www.blocket.se/stockholm/Tesla_ ... ?ca=10&w=3
Är den redan såld?
Nej då, inga problem. Jag gjorde så och säljaren visste tom vilka vi var som hade bytt eftersom säljaren lurkar runt på forumetJensa skrev:Jag skulle nog passa mig för att göra så då Tesla kan ta ifrån dig värvningen och kanske även din väns rabatt och fri SuC, kolla reglerna i rekommendationsprogrammet..Feddan skrev:Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.

Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Hehe, vad bra!HelectriC skrev:Nej då, inga problem. Jag gjorde så och säljaren visste tom vilka vi var som hade bytt eftersom säljaren lurkar runt på forumetJensa skrev:Jag skulle nog passa mig för att göra så då Tesla kan ta ifrån dig värvningen och kanske även din väns rabatt och fri SuC, kolla reglerna i rekommendationsprogrammet..Feddan skrev:Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.
Nu pratade jag inte om själva bytet av länk, det är väl helt ok! Jag pratade om att BETALA för att någon ska använda din länk!
2016 Model S 75
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Men Freddan ska inte köpa någon bil. Så det handlar inte om något byte.HelectriC skrev:Nej då, inga problem. Jag gjorde så och säljaren visste tom vilka vi var som hade bytt eftersom säljaren lurkar runt på forumetJensa skrev:Jag skulle nog passa mig för att göra så då Tesla kan ta ifrån dig värvningen och kanske även din väns rabatt och fri SuC, kolla reglerna i rekommendationsprogrammet..Feddan skrev:Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.
Han erbjuder kontanter till de som använder hans länk. Och det är helt emot reglerna i rekommendationsprogrammet. Det kan sluta med att de som använt han länk går miste om både rabatten på 9000:- och fri SuC.
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Allvarligt Feddan!Nicke Nyfiken skrev:Men Freddan ska inte köpa någon bil. Så det handlar inte om något byte.HelectriC skrev:Nej då, inga problem. Jag gjorde så och säljaren visste tom vilka vi var som hade bytt eftersom säljaren lurkar runt på forumetJensa skrev:Jag skulle nog passa mig för att göra så då Tesla kan ta ifrån dig värvningen och kanske även din väns rabatt och fri SuC, kolla reglerna i rekommendationsprogrammet..Feddan skrev:Jag är tyvärr inte redo att beställa någon ny bil än men får du ingen som nappar och vill ha lite extra rabatt så ställer jag gärna upp. Se signatur.
Han erbjuder kontanter till de som använder hans länk. Och det är helt emot reglerna i rekommendationsprogrammet. Det kan sluta med att de som använt han länk går miste om både rabatten på 9000:- och fri SuC.
Skärpning!
- Bjelke
- Teslaägare
+1Verdi skrev:Bjelke skrev:Näe för mig är P85D kultbilen nr 1, det var lixom där allt började med sanslös prestanda som faktiskt matchade domNicke Nyfiken skrev:Tror att du felaktigt råkade få in ett D i modellbeteckningen.Bjelke skrev:Men helst av allt vill jag då eg ha en riktig kultbil dvs en P85Doch då använder man ju ingen Refferalkod...
och ha kul med)...
Fast visst är den gamla hederliga P85:an riktigt riktigt really fucking najs svinkul bil![]()
"bara" en vanlig S85:a(och han har haft måååånga grymma bilar)
Får väl "tacka" dig Bjelke som fått mig att kolla efter P85D från 2015... Den här ser ju ut som ett klipp men hittar den inte på Tesla sida. https://www.blocket.se/stockholm/Tesla_ ... ?ca=10&w=3
Är den redan såld?

Just den kanske är såld men det ligger iaf flera stycken nu på deras hemsida som är sjukt bra pris på

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Åtgärdat!Hyted skrev:Allvarligt Feddan!
Skärpning!
Se den andra tråden. Har redan kontaktat "min" säljare angående en av dem. Fick sms nu på lunchen om att en kreditkontroll gjorts av mig. Så nåt händer... Han skulle kolla om jag kunde få den som lånebil imorgon när min ska in på SC. Kommer antagligen bli helt såld.Bjelke skrev:+1![]()
Just den kanske är såld men det ligger iaf flera stycken nu på deras hemsida som är sjukt bra pris på

Är det verkligen så smart, vilken typ av glädjekalkyler kommer vi se till helgen eller nästa vecka?Verdi skrev:Se den andra tråden. Har redan kontaktat "min" säljare angående en av dem. Fick sms nu på lunchen om att en kreditkontroll gjorts av mig. Så nåt händer... Han skulle kolla om jag kunde få den som lånebil imorgon när min ska in på SC. Kommer antagligen bli helt såld.Bjelke skrev:+1![]()

Nej det blir nog inget men jag är för nyfiken för att inte fråga åtminstone.vigge50 skrev:Är det verkligen så smart, vilken typ av glädjekalkyler kommer vi se till helgen eller nästa vecka?Verdi skrev:Se den andra tråden. Har redan kontaktat "min" säljare angående en av dem. Fick sms nu på lunchen om att en kreditkontroll gjorts av mig. Så nåt händer... Han skulle kolla om jag kunde få den som lånebil imorgon när min ska in på SC. Kommer antagligen bli helt såld.Bjelke skrev:+1![]()