Hej!
Har en uppsättning Tesla originalfälgar på sommardäck utan skador, gått ca 500 mil och så har jag en uppsättning Tesla originalfälgar på dubbfriavinterdäck utan skador, gått ca 700 mil.
Vill byta rakt av mot gråa turbinfälgar staggered med sommardäck.
Senast redigerad av Tars, redigerad totalt 1 gånger.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Känner att det är ett bra byte då det finns dessa människor som köpt en lagerbil och inte vill ha 21:or, och behöver ett par vinterdäck samt köra med 19" istället året runt.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Hej!
Har en uppsättning Tesla originalfälgar på sommardäck utan skador, gått ca 500 mil och så har jag en uppsättning Tesla originalfälgar på dubbfriavinterdäck utan skador, gått ca 700 mil.
Känner jag igen fälgarna på bilden?
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Hej!
Känner jag igen fälgarna på bilden?
Japp.
Rationellt sett var det ett perfekt byte för mig. Skönt att ha vinterhjulsproblemet löst. Men visst saknar jag Turbin-fälgarna utseendemässigt…
Tack för en trevlig Tesla-snack-stund. Tog ju lite tid med TPMS-böket.