Idag hände något nytt för mig. När jag skulle stänga höger FWD så gick den inte igen helt. Dessutom stod det ”FWD needs calibration”. Så jag testar att kalibrera, men det ger inget. Dörren flaxar lite fram och tillbaka, bara några centimeter. Där dörren är ledad har inredningen hoppat loss, detta hördes, men jag fattade inte vad det var just då.
Det går just nu inte att öppna höger FWD och kalibrering ger inget. Antar att man får vänta till måndag och prata med service då? Bilen är ju halvt oanvändbar när dörren där bebisstolen sitter inte funkar
Inte fullt lika kärleksfullt mottagande på SC idag. Jag fick inte komma dit och lämna bilen utan dom skulle undersöka saker först. Försökte förklara hur det är att få i och ur barn när dörren inte funkar, men det bet inte. Jag får vackert vänta på min tur.
Man får hoppas att SC har någon typ av priokö som sjukhusen har.
Inte fullt lika kärleksfullt mottagande på SC idag. Jag fick inte komma dit och lämna bilen utan dom skulle undersöka saker först. Försökte förklara hur det är att få i och ur barn när dörren inte funkar, men det bet inte. Jag får vackert vänta på min tur.
Man får hoppas att SC har någon typ av priokö som sjukhusen har.
RÖD
ORANGE
GUL
BLÅ
osv
Min bil är dock blå, kanske inte är så bra ändå
Nä blå är inget vidare om det är samma prioriteringsordning som inom sjukvården.
De blåa hoppas man kunna trötta ut genom att låta tiden gå. De får kurera sina problem själva.
Din bil är blå i dubbel bemärkelse, för du har ju fortfarande en fungerande dörr.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015