Som rubriken lyder, det är så att jag skall hämta min Tesla imorgon och då jag sålt vår tidigare bil så måste jag ta tåget upp från Hbg. Söker därför skjuts från Möndalstation upp till aminogatan
Ja jag vet att jag kan ta en taxi men det här lät som en roligare idé
Model S75 vid namn Morticia. Med AP2.5, nya prestandan och nya baksätet.
Hade du använt min referrallänk så hade det ingått skjuts och champagne på vägen Nej, skämt åsido, men jag vill också veta vilken tid det är. Jag jobbar nära Mölndals station, så är det vid ett klockslag som passar mig så kan jag nog hjälpa till, men jag har lite möten och dumheter bokade under dagen.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Knappt 3km att gå, så en rätt så lagom promenad som du lär göra på en halvtimme. Den kanske du behöver också eftersom du kommer sitta i bilen konstant i en månad...!
Ja gå hade varit ett alternativ om det inte vore så att jag har med mig mina två söner och deras bilstolar... ibland går inte planeringen som man tänkt sig
Model S75 vid namn Morticia. Med AP2.5, nya prestandan och nya baksätet.
Ja gå hade varit ett alternativ om det inte vore så att jag har med mig mina två söner och deras bilstolar... ibland går inte planeringen som man tänkt sig
Är annars ganska lätt att ta bussen, både 758 och lila express går så gott som dörr till dörr mölndal station-tesla. Riskulla heter hållplatsen som ligger närmast.
Hur gamla är ungarna och vad har de med sig för stolar?
De är 3 och 7 så det är en bältesstol och en större bakåtvänd. Men det har löst sig. Danni har erbjudit sin hjälp till en numer skånsk västgöte
Ah, hade det knipit så hade jag kunna hjälpa, men min bil är redan full av bilbarnstolar, det var därför jag undrade. Har en större bakåtvänd och en framåtvänd. Passar mina som är 2,5 och 5 år. Jobbar precis mitt över gatan från Teslacentret, så hojta om det kniper.
Nuvarande: Vit Y LR -23
Tidigare: Röd S 75D -18
Tidigare: Svart S 85 -15