Designstudio funkar inte
Moderator: Redaktion
Designstudio funkar inte
Någon mer som inte får designstudion att funka i Apple produkter? Den funkar dock om jag byter land tex Norge men som sagt inte i Sverige
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Re: Designstudio funkar inte
Ja, kör annan webbläsare än Safari.
Taycan 4S - 2021
Model S 100D - 2018
Model X P100DL - 2019
Model S P100D - 2018
Model X 100D - 2017
Model S 75D - 2016
Model S 85 - 2014
Model S 100D - 2018
Model S 85 - 2014
Händer igen och igen på just kombinationen Svenska och IOS.
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Nä, Tesla vill förmodligen inte sälja till oss som har IPad... 
Jag kan lura (skräpet) genom att först gå in och byta till tex danska och sedan starta om webbläsaren och gå in igen och byta till Svenska.

Jag kan lura (skräpet) genom att först gå in och byta till tex danska och sedan starta om webbläsaren och gå in igen och byta till Svenska.
Jag felanmälde till Tesla för något halvår sedan. Fick inte ens ett svar.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/ericjohanniklas807
Det kan väl inte vara så många som använder Apples produkter. Så ingen anledning för Tesla att fixa detta.LarsL skrev:Nä, Tesla vill förmodligen inte sälja till oss som har IPad...
Skickat från min iPad utan Tapatalk Con
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Det kan väl inte vara så många som använder Apples produkter. Så ingen anledning för Tesla att fixa detta.Nicke Nyfiken skrev:LarsL skrev:Nä, Tesla vill förmodligen inte sälja till oss som har IPad...
Har bara äpple men i Teslan funkar studion om jag får abstinens

Tudor Grå S60 Duracell svart S75D Elon Snik Y 2023 Beställd
Misstänker att Tesla inte får in många beställningar i Design Studion från Safari-användare så då finns ju ingen stor anledning till att ändra sidan.... 
Har ingen aning om varför det inte fungerar men minns att äldre Internet Explorer inte fungerade ibland om man hade hade en sida som följde W3C standard...

Har ingen aning om varför det inte fungerar men minns att äldre Internet Explorer inte fungerade ibland om man hade hade en sida som följde W3C standard...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Sååå... man måste alltså köpa en Tesla för att kunna köpa en Tesla?Smutt skrev:Det kan väl inte vara så många som använder Apples produkter. Så ingen anledning för Tesla att fixa detta.Nicke Nyfiken skrev:LarsL skrev:Nä, Tesla vill förmodligen inte sälja till oss som har IPad...
Har bara äpple men i Teslan funkar studion om jag får abstinens
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Det får mig att tänka på ett tal mellan 21 och 23.LarsL skrev:Sååå... man måste alltså köpa en Tesla för att kunna köpa en Tesla?Smutt skrev:Har bara äpple men i Teslan funkar studion om jag får abstinens
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
21,1415926535898?Nicke Nyfiken skrev:Det får mig att tänka på ett tal mellan 21 och 23.LarsL skrev:Sååå... man måste alltså köpa en Tesla för att kunna köpa en Tesla?Smutt skrev:Har bara äpple men i Teslan funkar studion om jag får abstinens
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Nicke Nyfiken
- Teslaägare
Nej, inte 18+pi. Lite högre.Svenssons skrev:21,1415926535898?Nicke Nyfiken skrev:Det får mig att tänka på ett tal mellan 21 och 23.LarsL skrev:Sååå... man måste alltså köpa en Tesla för att kunna köpa en Tesla?Smutt skrev:Har bara äpple men i Teslan funkar studion om jag får abstinens
Model Y P 2022 - TBA
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015
Model S P 2016 - 2022
Model S P 2015