Jag hörde det live och funderade verkligen om jag hörde rätt först... Var tvungen att berätta om det hemma men
glömde att skriva om det här
Brummande Tesla.... Nåt stämmer inte iaf.
Det måste varit jag, eftersom bilen är så tyst så har jag fixat ljudet från en brummande Ferrari och drar på i högsta volym i stereon vid stoppljusen... Njaaa nu ljög jag en massa men det kan ju vara så det gått till hihi
Senast redigerad av Kulingen, redigerad totalt 1 gånger.
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn http://---
Brukar rusa motorn vid första bästa tillfälle. Har inte heller någon ljuddämpare på min bara för att reta folk. Långa burnouter är också en favoritsyssla.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16
Det måste varit jag, eftersom bilen är så tyst så har jag fixat ljudet från en brummande Ferrari och drar på i högsta volym i stereon vid stoppljusen... Njaaa nu ljög jag en massa men det kan ju vara så det gått till hihi, jag undrar om det bara var en avundsjuk man eftersom att priset på Teslorna kom upp som miljondyrabilar haha
Tesla S75D (85kWh) 0-100 på dryga 4s - 2018.42.3 + Nya navigatorn http://---
Det låter som Peter är lite avundsjuk då han tar upp priset, modellen och att bilen var garagevarm. Inget av detta spelar egentligen någon roll i berättelsen och som jag tolkar det så skulle Peter själv vilja sitta vid ratten i en varm Tesla än trampa runt på cykel i snöslask. Undra vem som var den sura personen...
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Det var jag. Jag brukar göra brrrrrr brrrrrrr brrrrrrrrrrrrr när jag sitter och kör. Så som man gjorde när man var liten och lekte med bilar. Det går ju inte att man tvingas sitta och stå ut med den där gräsliga tystnaden.
e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Lyssnade på Peter live en morgon i veckan, har verkligen tappat förtroendet för honom under veckan. Fler felaktiga och klumpiga uttryck under veckan...
Det var jag. Jag brukar göra brrrrrr brrrrrrr brrrrrrrrrrrrr när jag sitter och kör. Så som man gjorde när man var liten och lekte med bilar. Det går ju inte att man tvingas sitta och stå ut med den där gräsliga tystnaden.
Apropå det så måste det vara något som sitter i generna. Vår Walter har åkt Tesla sedan han knappt förstod vad en bil är för något men ändå ska han göra brumljud när han leker med bilar
2014 Leaf Tekna 24kWh Såld 2014 Tesla Model S85 Midnight Silver med AP Såld 2018 Tesla Model X 100D FSD. HW 3.0. 2009 Th!nk City. Härlig norsk elbil med 23kWh