Inget du rekommenderar va? Bara för klarhets skull.bylund skrev:Fast då kan man väl lika gärna köpa AP med bilen, rapportera fel förmånsvärde och förfalska dokumenten man skickar till Skatteverket vid kontroll? Om man vill fuska menar jag.

Moderator: Redaktion
Inget du rekommenderar va? Bara för klarhets skull.bylund skrev:Fast då kan man väl lika gärna köpa AP med bilen, rapportera fel förmånsvärde och förfalska dokumenten man skickar till Skatteverket vid kontroll? Om man vill fuska menar jag.
Eller så rapporterar man inte in nåt förmånsvärde alls....bylund skrev:Fast då kan man väl lika gärna köpa AP med bilen, rapportera fel förmånsvärde och förfalska dokumenten man skickar till Skatteverket vid kontroll? Om man vill fuska menar jag.
Den visar inte vad den ser i displayen. Ap1 ser motorcyklar, bilar och lastbilar i 3 olika filer. Ap2 visar en bil framför dig i din fil, oavsett vad det är.Verdi skrev:Ap2 har ingen regnsensor, har dåligt fungerande automatiskt helljus och läser inte hastighetsskyltar med kamera (vilket gör att den ibland har fel på gällande hastighet). Allt detta fungerar klockrent på Ap1.ezitsuj skrev:Vad är det som "buggar" med den då? Och varför var den gamla bättre?
Den visar inte det för att den inte kan se skillnaden. Alla form av hinder som radarn kan upptäcka visas som bilar. AP2 har troligen ingen aning vad den ser.dstr skrev:Den visar inte vad den ser i displayen. Ap1 ser motorcyklar, bilar och lastbilar i 3 olika filer. Ap2 visar en bil framför dig i din fil, oavsett vad det är.