Leverantörer rapporterar om att åter ha order på delar för 5000 bilar i veckan, så man verkar ha löst flaskhalsarna i produktionen.
Model 3 reserverad 2016-04-01, reservationen vilande tills vidare (borde väl ta retur på den). Skoda Octavia Bensin/Etanol får tjänstgöra vidare tills jag hittar den elbil som passar behoven praktiskt och ekonomiskt då jag köpt min sista fossilbil.
Nja Jerker, Psykiatriker behövs när du får just DIN levererad utan dragkrok...
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
De var inte brist på battericeller, de hade problem med att sätta ihop cellerna till batteripack. Dessutom användes celler från Samsung för projektet i Australien så det påverkade inte Model 3.
Du kan säkert beställa den med dragkrok på samma sätt som jag dstr beställde bilar med självstängande laddlucka. Jag sålde bara bilen lite för fort för att hinna ta leverans av luckan. Kan säkert bli så med dragkroken, du köper den men den levereras lite senare, typ 3-5 år senare
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Du kan säkert beställa den med dragkrok på samma sätt som jag dstr beställde bilar med självstängande laddlucka. Jag sålde bara bilen lite för fort för att hinna ta leverans av luckan. Kan säkert bli så med dragkroken, du köper den men den levereras lite senare, typ 3-5 år senare