Santa Mode
Moderator: Redaktion
Re: Santa Mode
Nice! Kul att testa!
Model X 100D -19
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Model X Plaid - 23 såld
Väntebil, Hummer H2, Volvo XC90 T8 Båda sålda
Model X P100DL-16, SÅLD
Model S 85 -15 SÅLD
Model X 90D -16 SÅLD
Hahaha!
Underbart! Tesla levererar igen!
Underbart! Tesla levererar igen!

Model X75D & Model S75D
Kört Tesla sedan feb. 2015
Kört Tesla sedan feb. 2015
Hehe vad gulligt.
Med snö och allt. Tyvärr kör jag på alldeles för gammal mjukvara.

e-Golf -18 | Ioniq 5 First Edition RWD -22 | Evess elmoped
e-tron 55 -19 | Model S 90D -16 | Model S P85 -14
Haha, synd att man inte hunnit fått den uppdateringen
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Taycan 4S - 2021
Model S 100D - 2018
Model X P100DL - 2019
Model S P100D - 2018
Model X 100D - 2017
Model S 75D - 2016
Model S 85 - 2014
Model S 100D - 2018
Model S 85 - 2014
Nån som vet vilken version den här finns på? Är det bara på .50?
Model Y Performance Svart
Model 3 LR Deep Blue metallic.
Model S 75D Deep Blue metallic - Såld
Jag älskar lekfullheten! God JUL, Tesla!
Var dig själv, alla andra är upptagna
BMW i4 IDrive40
BMW i4 IDrive40
Haha, häftigt! Dock finns ju risken att julen är slut långt innan uppdateringen kommer...vigge50 skrev:
Model Y Performance Svart
På TeslaFi har redan ca10% installerat den men hur många som har fått chansen vet jag inte, har inte heller varit ute och kollat in om min TS har fått den.Nyren skrev:Haha, häftigt! Dock finns ju risken att julen är slut långt innan uppdateringen kommer...vigge50 skrev:
- Gastrogate
- Teslaägare
- Kontakt:
Gick från 2017.42 till 2017.50.2 i natt!
Gjorde en reset på både stora och lilla skärmen igår... hade det någon betydelse? Bara Elon vet
God Jul alla!
Gjorde en reset på både stora och lilla skärmen igår... hade det någon betydelse? Bara Elon vet

God Jul alla!
P100D - Röd Multi-Coat-färg, Panoramatak, Ludicrous, Uppgraderad Autopilot (AP2), Premium Uppgraderingspaket, Aktiv Luftfjädring, Ultra Hi-Fi, Köldpaket - http://---
- Gastrogate
- Teslaägare
- Kontakt:
Hahaha! Skön blinkerssignal!!!
Fortsätter hela resan så länge man inte aktivt stänger av Ho Ho Ho.
P100D - Röd Multi-Coat-färg, Panoramatak, Ludicrous, Uppgraderad Autopilot (AP2), Premium Uppgraderingspaket, Aktiv Luftfjädring, Ultra Hi-Fi, Köldpaket - http://---
Vad händer med blinkersen?Gastrogate skrev:Hahaha! Skön blinkerssignal!!!
- Tars
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/michael4548
Du missade torsdagen, rökelserna, riktat bilens front mot Fremont, kopplat upp dig mot ett wi-fi, och bett till guden (the One and only) Elon Musk.mati skrev:Hehe vad gulligt.Med snö och allt. Tyvärr kör jag på alldeles för gammal mjukvara.
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning
Model x plaid blå med vit inredning

Det är nog det. Kollade precis. Bilen vägrar konsekvent att koppla upp sig mot Wifi-nätet. Två accesspunkter och ingen funkar. Rätt kanal, några meters avstånd. Mobilen ser båda, Teslan ser ingen (längre).Tars skrev:Du missade torsdagen, rökelserna, riktat bilens front mot Fremont, kopplat upp dig mot ett wi-fi, och bett till guden (the One and only) Elon Musk.mati skrev:Hehe vad gulligt.Med snö och allt. Tyvärr kör jag på alldeles för gammal mjukvara.
Jag får nog se över mina uppdateringsritualer. Kanske måste jag göra en offergåva? Funkar en saffransbulle?
Hur stänger man av det hela då? Bjällran uppskattas inte av bättre hälften när man ska svänga... 

Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Det klassiska är väl att offra en oskuld. Så du får väl ta med några som inte än är med i Tesla sekten, på ett par Ludicrous accelerationer.mati skrev:Det är nog det. Kollade precis. Bilen vägrar konsekvent att koppla upp sig mot Wifi-nätet. Två accesspunkter och ingen funkar. Rätt kanal, några meters avstånd. Mobilen ser båda, Teslan ser ingen (längre).Tars skrev:Du missade torsdagen, rökelserna, riktat bilens front mot Fremont, kopplat upp dig mot ett wi-fi, och bett till guden (the One and only) Elon Musk.mati skrev:Hehe vad gulligt.Med snö och allt. Tyvärr kör jag på alldeles för gammal mjukvara.
Jag får nog se över mina uppdateringsritualer. Kanske måste jag göra en offergåva? Funkar en saffransbulle?
Det kan jag inte. Jag har bara en vanlig 90D. Inget ludicrous eller liknande tokigheter.Hammar skrev:Det klassiska är väl att offra en oskuld. Så du får väl ta med några som inte än är med i Tesla sekten, på ett par Ludicrous accelerationer.

Gå in och tryck på renen igen.mans71 skrev:Hur stänger man av det hela då? Bjällran uppskattas inte av bättre hälften när man ska svänga...
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Så var det!HelectriC skrev:Gå in och tryck på renen igen.mans71 skrev:Hur stänger man av det hela då? Bjällran uppskattas inte av bättre hälften när man ska svänga...
Model S P85DL+
Eller kör röstkommando Ho Ho Homans71 skrev:Så var det!HelectriC skrev:Gå in och tryck på renen igen.mans71 skrev:Hur stänger man av det hela då? Bjällran uppskattas inte av bättre hälften när man ska svänga...
Software update is available 

Tomten kom på amerikanskt manér kl 3 natten mot juldagen. Uppdaterar nu.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS