Handla Teslaprylar i USA

Här diskuterar vi om Tesla Model S

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Re: Handla Teslaprylar i USA

Inlägg av HelectriC »

ezitsuj skrev:
John skrev:
Jag är i New York några dagar och insåg just att jag ska vara i närheten av en Teslabutik imorgon. Är det något man bör passa på att handla när man är här? Dollarn är ju rätt dyr nu så jag vet inte om det är nån större skillnad i pris på grejerna men det kanske finns mer kul att handla här :)
Har ju inte fått bilen än så vet inte riktigt vad jag vill komplettera med... Att jag inte ska köpa laddprylar hajar tom jag :D
Verkar som att folk på forumet letar efter den där inplastade nyckelhållaren som inte verkar gå att köpa här i sverige?

dvs denna:
Det är fasen att mitt lokala SC fortfarande efter så lång tid inte har en aning om att den nyckelringen ens existerar :x
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Fredric83
Teslaägare

Inlägg av Fredric83 »

ezitsuj skrev:
John skrev:
Jag är i New York några dagar och insåg just att jag ska vara i närheten av en Teslabutik imorgon. Är det något man bör passa på att handla när man är här? Dollarn är ju rätt dyr nu så jag vet inte om det är nån större skillnad i pris på grejerna men det kanske finns mer kul att handla här :)
Har ju inte fått bilen än så vet inte riktigt vad jag vill komplettera med... Att jag inte ska köpa laddprylar hajar tom jag :D
Verkar som att folk på forumet letar efter den där inplastade nyckelhållaren som inte verkar gå att köpa här i sverige?

dvs denna:

Sådana fick jag med en till varje fob när jag hämtade bilen, verkar konstigt att de inte säljs när de levereras med bilarna. Hämtadade bilen 1 novmeber i år.
Model S75 vid namn Morticia. Med AP2.5, nya prestandan och nya baksätet.
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

Fredric83 skrev:
ezitsuj skrev:
John skrev:

dvs denna:

Sådana fick jag med en till varje fob när jag hämtade bilen, verkar konstigt att de inte säljs när de levereras med bilarna. Hämtadade bilen 1 novmeber i år.

Jag fick då inte sådana och jag hämtade bilen den 22dec.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
fth
Teslaägare
Referralkod: ts.la/fredrik8071

Inlägg av fth »

Bjelke skrev:
Är det ingen som ska till Amerikat och kan shopa lite till mig? Ett par cykelbrallor tar typ ingen plats alls och väger nada typ ;)
Jag åker till NYC på nyårsafton, åter 10/1, jag kan fiska upp ett par åt dig om det fortfarande är aktuellt. Storlek?
/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Användarvisningsbild
Tars
Teslaägare
Referralkod: ts.la/michael4548

Inlägg av Tars »

Jag fick sådana till min bil jag hämtade ut i början på november
Är inne på Tesla nr 23 som jag brukat, orkar inte skriva ner alla så det får bli en siffra.
Model x plaid blå med vit inredning :mrgreen:
Skriv svar