Var köper man en chademo?
Moderator: Redaktion
Var köper man en chademo?
Behöver en till sommaren och tänkte vara ute i god tid men vet inte var man beställer en sån! säkert någon här som vet 

Re: Var köper man en chademo?
Servicecentret. Ev kan de skicka hem den.
Renault R5, Seat Mii, Tesla Roadster.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Fd:Hyundai Ioniq 5, Kia EV9, BMW i4, MG5, MYLR, Kia EV6, Skoda Enyaq, VW ID3, Kia eNiro, X100D, P85 4xe-Golf, e-up.
Är det en laddstation eller adapter du är ute efter? 

Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Tänkte inte på detaljnivå men det är en adapter jag är ute efterbylund skrev:Är det en laddstation eller adapter du är ute efter?

Måste man åka till en Tesla servicecenter då? hur lång tid kan det ta innan man får hem den?
Oftast kan de sälja över disk, men jag skulle kolla med dem först att de har hemma om du inte bor granne med dem.
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Lägg nåt i köptråden
Dels finns det folk som vill sälja sina
Sen finns det / kommer finnas folk med kredit på SC och de är nog villiga att omvandla dessa till pengar
Dels finns det folk som vill sälja sina
Sen finns det / kommer finnas folk med kredit på SC och de är nog villiga att omvandla dessa till pengar
Har du en Tesla eller har du beställt en och funderar på tillbehör titta in på http://exclusiveparts.se
Jag fick min i utbyte mot att jag fixar de lackskador som SC skapade när dom ”fixade” min fwd.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Min Wall box skickade de efter att kostnaden debiterades mitt kort (plus frakt). Kom på en dag med TNT.