Köpte ett takräck och beställde av misstag fästen till äldre modellen 2015 och äldre, när vi nu ska åka är det nyare fäste restat överallt, så jag undrar om någon vill
- sälja
- låna ut (en vecka)
- hyra ut
Har Thule m fyrkantsrör. Kan låna ut Täby/Solna.
070 381 56 00
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Hej. Tänkte låna tråden en sväng. Jag ska hyra en 90D med nya panorama taket vecka 11 alltså 12-18 mars och är på jakt efter takräcken att låna eller hyra. Om det är någon som har ett par som står så skulle jag kunna plocka upp i/omkring Sthlm eller Göteborg senast 11 mars och lämna tillbaka från 18 mars.
Och jag har ett I Täby. Fyrkantsrör, visslar som fanken men du kan ha kajakfästen...
/L
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.