för att foliera din tesla i en blank vit, solid, metallic eller satinvit pearl tar vi 18.900 kr inklusive moms, för foliering till blank vit pearl tar vi 20.900 kr
Tyvärr gör vi inte chrome delete då vissa detaljer på temlorna gör att det inte blir bra och folien sitter dåligt på chromet
Model 3 [Beställt mars 2020] Renault Zoe [2019] Model X 75D [2018] Model 3 [Reserverad mars 2017]
för att foliera din tesla i en blank vit, solid, metallic eller satinvit pearl tar vi 18.900 kr inklusive moms, för foliering till blank vit pearl tar vi 20.900 kr
Tyvärr gör vi inte chrome delete då vissa detaljer på temlorna gör att det inte blir bra och folien sitter dåligt på chromet
Ja, det är svårt att få det att fästa på grädden... (temlorna, hihihi )
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.
Ja, ganska länge sen nu så de kan ju ha blivit bättre... Men det var ett dåligt jobb som de gjorde om delar av ett par gånger men blev aldrig riktigt bra.
Om du bara vill den ha matt eller transparent samt ett väldigt bra skydd (xpel stealth) så kan jag rekommendera autoshield. Rätt dyra (min X kostade 45 ink. moms) men väldigt proffsiga och bra att ha och göra med. Supernöjd med resultat och bemötande.
Om du bara vill den ha matt eller transparent samt ett väldigt bra skydd (xpel stealth) så kan jag rekommendera autoshield. Rätt dyra (min X kostade 45 ink. moms) men väldigt proffsiga och bra att ha och göra med. Supernöjd med resultat och bemötande.
Samma här, var dessutom förbi i somras efter 6 månader och fick en gratis fix av ett fåtal ställen där folien släppt eller bubblat sig (på taket tex). Mycket bra bemötande som sagt.
Porsche Taycan 4S+ 2021
Tidigare ägare av:
M3 LR -19
MX P90D -16
MS 85 -14