Smutt skrev:Har aldrig betalat dom har skickat kort och tagg men det funkar aldrig och då drar kundtjänst igång stolpen gratis
Undrar vad det eg kostar dom att behöva hålla på med den typen av manuell hantering av laddstolpar pgav att systemet inte funkar?
Jag tror det blir dyra kW för för dom

För att inte tala om olägenheten för oss användare såklart...
Man kan lugnt säga att dom få gånger jag laddat på CHAdeMO med den typen av strul (med min Leaf då) och det har varit bekanta i bilen så har dom skämtat om
"det där med elbilar" som "aldrig" funkar och "inget för mig iaf" typ en evighet efter

Och då har det i samtliga fall tom varit gratis-laddare som alltså krånglat ändå, vilket
vi här iaf redan har konstaterat flera ånger visserligen hänger ihop.
Så dagsläget = gratisladdare strular pgav värdelös service mm och betalladdare strular pgav icke fungerande betalfunktion typ (samt några som ju såklart funkar har jag hört talas om haha).
Jag är dock försiktig när jag pratar med folk om det och försöker undvika resonemanget att Tesla funkar mkt bättre än övriga som krånglar eftersom jag gärna vill att så många som möjligt ska
gå över till eldrivet, för det jag då säger är ju att har man inte råd med en Tesla så är elbilar inget alternativ idag.