Bra och billig handtvätt

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Kontakt:

Bra och billig handtvätt

Inlägg av Tjell »

Passerade Helsingborg i dag. 89:- är billigt för en bra och noggrann handtvätt!Bild
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Användarvisningsbild
Ragnarferdinand
Teslaägare

Re: Bra och billig handtvätt

Inlägg av Ragnarferdinand »

To good to be true?
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

Där kan du nog dra slutsatsen att det handlar om att tvätta inte bara bilar utan även pengar :( ingen kan utföra en sådan tjänst så billigt om man ska tjäna pengar dvs det handlar om nåt annat än att tjäna pengar på vanligt vis.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
Tjell
Teslaägare
Kontakt:

Inlägg av Tjell »

Fick jag kvitto? Hmm, minns inte...
Jag heter Kjell Gröndahl. Det står GRÖN på vår bil: All el till den kommer från förnyelsebar energiframställning (utom möjligen om jag laddar hos någon som inte tänkte sig för). Inköpet har jag jobbat hårt för!
Användarvisningsbild
Teslaspolen
Teslaägare

Inlägg av Teslaspolen »

Sådant pris kommer man ju inte ens undan med om man gör jobbet i en manuell tvätt själv. :lol:
Användarvisningsbild
Niklas Z
Teslaägare
Referralkod: ts.la/niklas42449

Inlägg av Niklas Z »

Teslaspolen skrev:
Sådant pris kommer man ju inte ens undan med om man gör jobbet i en manuell tvätt själv. :lol:
Precis, och även om man tvättar hemma, vad kostar fälgrengöring, avfettning, schampo m m när man gör det själv? OK, mindre än 89:- per tvätt är det, men är bilen duktigt grisig går det åt en hel del medel.
Model 3 LR AWD, 2025, stealth grey med vit inredning.
Användarvisningsbild
tehjimos
Teslaägare

Inlägg av tehjimos »

Problemet är ju att man inte vill att andra kladdar på ens älskling! Man vill smeka den själv och få lite action... ;)

Skämt åsido, är alldeles för orolig att någon annan ska repa bilen. :roll: Jag vill tvätta den själv och om den har någon repa eller märke så vet jag att det är JAG som gjort det och inte någon annan.
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Skriv svar