Hej!
Jag söker en AP2 bil med lågt förmånsvärde i väntan på att jag får min model 3.
Är intresserad av att ta över ett Leasingavtal.
Tack.
Richard
Moderator: Redaktion
Skoj!Verdi skrev:Vet inte hur långt AP2 kommit nu men AP1 läser skyltar, har en riktig regnsensor, ser filerna bredvid, känner igen andra fordonstyper osv... Jag är jättenöjd med min AP1-bil.
Haha. Nej det är den garanterat inte. Iaf inte om man som jag är måttligt intresserad av filhållningsassistenten. Men ok. Alla får tycka som de vill.deffe skrev:Skoj!Verdi skrev:Vet inte hur långt AP2 kommit nu men AP1 läser skyltar, har en riktig regnsensor, ser filerna bredvid, känner igen andra fordonstyper osv... Jag är jättenöjd med min AP1-bil.
Men jag vill vara lite framtidssäker kombinerat med att jag var väldigt nöjd med min AP2 redan innan senaste uppdateringen så jag tror nog AP2 är bättre än AP1 redan.
För detta ändamål har jag skapat en kanonbra tråd som jag rekommenderar dig:
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 10&t=10126
In och kriga för Ap1's förträfflighet!
Tillbaka till ämnet.
Inte helt enkelt. Framtiden lär vara AP3.deffe skrev:Men jag vill vara lite framtidssäker...
Har lärt mig att framtiden är alltid APn+1dstr skrev:Inte helt enkelt. Framtiden lär vara AP3.deffe skrev:Men jag vill vara lite framtidssäker...
igu skrev:Har lärt mig att framtiden är alltid APn+1dstr skrev:Inte helt enkelt. Framtiden lär vara AP3.deffe skrev:Men jag vill vara lite framtidssäker...
Exakt, och AP 3 blir säkert med både ny hårdvara OCH ny programvara...igen... Osv...igu skrev:Har lärt mig att framtiden är alltid APn+1dstr skrev:Inte helt enkelt. Framtiden lär vara AP3.deffe skrev:Men jag vill vara lite framtidssäker...
Suck, enda forumet där det är helt omöjligt att hålla sig on topic.Bjelke skrev:Exakt, och AP 3 blir säkert med både ny hårdvara OCH ny programvara...igen... Osv...igu skrev:Har lärt mig att framtiden är alltid APn+1dstr skrev:Inte helt enkelt. Framtiden lär vara AP3.deffe skrev:Men jag vill vara lite framtidssäker...
deffe skrev:Hej!
Tack.
Richard
Hej, jag fick inget svar så jag gick o köpte mig en S100DUbbaboda skrev:deffe skrev:Hej!
Tack.
Richard
Vill bara kolla om du fortfarande söker efter en bil eller om du har hittat en redan?