Den 1 april dessutom!

I traded my Tesla for BMW i8
Moderator: Redaktion
Tråkigt att han lämnar Teslan. Han ber om pengar till bensin, dinosaurie juice, som han kallar det. Det får vi väl hjälpa honom med. Han angav väl kontonummer i videon.Henrik Torphammar skrev:Han har enligt säkra källor förhandsinfo om de stora nyheterna som kommer om några timmar. Han vill inte säga mer än så.
Notera vilken dag han la upp detta påFoluke skrev:Tråkigt att han lämnar Teslan. Han ber om pengar till bensin, dinosaurie juice, som han kallar det. Det får vi väl hjälpa honom med. Han angav väl kontonummer i videon.Henrik Torphammar skrev:Han har enligt säkra källor förhandsinfo om de stora nyheterna som kommer om några timmar. Han vill inte säga mer än så.
Ok. Jag kan inte etiken riktig om aprilskämt. Jag är förkrossad. (... å nu vet du inte om jag fortfarande skojar....Det blir ju bara värre...)evilirish skrev:Notera vilken dag han la upp detta påFoluke skrev:Tråkigt att han lämnar Teslan. Han ber om pengar till bensin, dinosaurie juice, som han kallar det. Det får vi väl hjälpa honom med. Han angav väl kontonummer i videon.Henrik Torphammar skrev:Han har enligt säkra källor förhandsinfo om de stora nyheterna som kommer om några timmar. Han vill inte säga mer än så.
Edit: du la upp ditt svar den 2:e april, så det gills inte att spinna vidare på