Något sätt att hyra Tesla i Kiruna?
Moderator: Redaktion
Något sätt att hyra Tesla i Kiruna?
Skall till Ishotellet nästa vecka och undrar om det finns några Teslor i Kiruna? 

Re: Något sätt att hyra Tesla i Kiruna?
ska möjligtvis finnas en, men annars är den nordligast bebodda Tesla-ägaren i Sverige uppe i Gällivare. Han finns här på forumet, under nicket Satelite65.
Var uppe till ishotellet nu under påskhelgen med vår Model X från Stockholm. Övernattade en natt, sova i kyla var inget märkvärdigt, men hotellrummen är helt makalösa!
Stannade till hos Satelite65 i Gällivare på vägen ner, otroligt trevlig både han och hans fru! Vi stannade där i säkert 2 timmar och drack kaffe medans vi snackade på allt mellan himmel o jord. Bilen laddade för fullt på 3x13A.
Kommer en vlog om det på min youtube-kanal inom kort! Sitter och redigerar del 1 av 3 från den resan!
Var uppe till ishotellet nu under påskhelgen med vår Model X från Stockholm. Övernattade en natt, sova i kyla var inget märkvärdigt, men hotellrummen är helt makalösa!
Stannade till hos Satelite65 i Gällivare på vägen ner, otroligt trevlig både han och hans fru! Vi stannade där i säkert 2 timmar och drack kaffe medans vi snackade på allt mellan himmel o jord. Bilen laddade för fullt på 3x13A.
Kommer en vlog om det på min youtube-kanal inom kort! Sitter och redigerar del 1 av 3 från den resan!
Model S85 -14 (SÅLD)
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Model XP90D -17 (SÅLD)
Model 3 Performance -19, regplåt: LITHIUM,
345 000km på mätaren Mars 2025.
instagram.com/tehjimos
Re: Något sätt att hyra Tesla i Kiruna?
Tack för tipset, skall skicka Satelite65 ett PM.tehjimos skrev:ska möjligtvis finnas en, men annars är den nordligast bebodda Tesla-ägaren i Sverige uppe i Gällivare. Han finns här på forumet, under nicket Satelite65.