Tror tråden halkat lite off-topic, men för att slå hål på myten så använder den här embedded-programmeraren som krafsar ner 1or och 0or direkt mot kislet en iPhone. Så det så.
Åter till tråd-ämnet.
Assembler höll jag på med några år det är grejer det
Jag har det jobbet tilldelar mig. Senaste tre åren har jag haft äran att få bruka en iPhone. De typ 3-4åren innan det hade jag androider. Har inte haft privat telefon på 7 år
Då jag har en Android så testade jag att koppla in en gammal OBD2 med appen Torque Pro. Okorkad och sommardäck. 5s låter ju bra men nästa 700hk kan väl inte stämma.
Då jag har en Android så testade jag att koppla in en gammal OBD2 med appen Torque Pro. Okorkad och sommardäck. 5s låter ju bra men nästa 700hk kan väl inte stämma.
För att beräkningen av effekten ska stämma med Torque Pro så måste bilens vikt vara korrekt angiven i appens inställningar.
För att beräkningen av effekten ska stämma med Torque Pro så måste bilens vikt vara korrekt angiven i appens inställningar.