Som teslaägare vill man ju sköta om sin bil lite ... Ett paket med "många" mikrofiberdukar kanske kunde vara bra. Om en trasa kostar 19kr så borde ju ett "paket" för 759kr innehålla minst 40st kan man ju tycka. Fick hem 4st små microfiberdukar löst ihoprafsat i en plastpåse ... Jag påtalade detta för skruvat och tyckte att detta måste ju vara fel? Men nejdå, inte enligt Skruvats kundtjänst ...
Nåja ... dom lever bara upp till sin slogan, "Skruvade priser" antar jag ... Skickade tillbaka trasorna, 70kr fattigare (returfrakten) ... Blev ett kul samtalsämne på fikat iallafall.
Senast redigerad av Viper, redigerad totalt 1 gånger.
En decimal fel på paketpriset så stämmer det ju.... Ville dom inte erkänna det?
Exakt ... så tänkte jag också efter tänkt några vändor. Men nej ...
Skruvats kundtjänst skrev:
Hej,
Tack för ditt mail.
Beklagar att du känner dig besviken men vad jag kan se så är prissättningen korrekt på denna produkt.
Har du fler frågor så är du välkommen att kontakta oss igen.
Ha en fin dag!
Med vänliga hälsningar,
Nnnnn
Kundservice
Jag skickade en "fråga" till och undrade om dom inte kunde uppdatera produktinfo till att vara "köp 4 betala för 40" ... men det fick jag inget svar på!
Till deras försvar så står det ju "Kjøp 4 betal for 3" ... vilka "3" andra dukar som avses är ju lite luddigt ... (fast mikrofiber luddar ju inte)
Japp! Men jag trodde ju såklart att det skulle vara fler (mycket fler) i "paketet" ...
"Paketet" bestod alltså av 4st helt vanliga mikrofiberdukar nedslängda i en lite trasig plastpåse ... Jag blev lite besviken och skickade tillbaka! Allt är som det ska enligt kundtjänst ...
hahaha, det är ju helt fantastiskt! du borde skicka det högre upp i deras organisation. Att du får som svar att allt är ok när du t.o.m. påtalar det uppenbara felet i priset och får som svar att allt är som det ska, så kan man ju bara ta sig för pannan.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14