Hej!
Enkätundersökningen är nu slutförd och vi vill rikta ett stort tack till alla som var med och deltog! Responsen var större än förväntat vilket vi är oerhört glada för och det har bidragit till stor del till resultatet av vår forskning!
Stort tack!
Kandidatuppsats - Automatiserade fordon, enkätundersökning
Moderator: Redaktion
-
Kandidatuppsats - Automatiserade fordon, enkätundersökning
Senast redigerad av rwesterlind, redigerad totalt 1 gånger.
- lator
- Teslaägare
Re: Kandidatuppsats - Automatiserade fordon, enkätundersökni
Får man ställa frågan vad menar ni egentlige med uttrycket "automatiserade fordon"? Är det autonoma fordon och isåfall på vilken nivå?rwesterlind skrev:Hej!
Jag och min kollega studerar just nu vår sista termin på Systemvetenskapsprogrammet på Uppsala Universitet. Vi är just nu i fullt sjå att skriva på vår kandidatuppsats med ett forskningsområde som berör hur automatiserade fordon kan bidra till en mer säker trafikbild i Sverige genom att undersöka vilka potentiella faktorer som kan påverka användningen och säkerheten med dessa.
Vi riktar oss därför till Dig nu där Du kan vara med och förbättra resultatet av denna forskning genom att gå in på nedan bifogad länk som tar dig till en enkät vi skapat berörande just automatiserade fordon. Enkäten består av 25 frågor och tar ca. 5 minuter att genomföra.
Ditt deltagande är oerhört uppskattat och kommer att bidra till ett bättre resultat av den forskning som bedrivs! Som tack erbjuder vi möjligheten för Dig att ta del av den kunskapsprodukt vi i slutändan kommer fram till! Detta gör Du genom att ange din e-postadress i slutet av enkäten. Vid slutförande av forskning, som beräknas slutföras i början av Juni 2018, kommer Du då få ett mail innehållandes en PDF av vår kandidatuppsats.
Stort tack!
Länk till enkät: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link
P.S.
Majoriteten av enkäten består av frågor som inriktar sig till ägare av ett automatiserat fordon (Tesla)
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.