Jag har en Wall Connector som lagt av efter 1 år. Köpte den ny i obruten förpackning av en teslaägare och fick med orginalkvittot.
Problemet har jag beskrivit i denna tråden.
http://teslaclubsweden.se/forum/viewtop ... 44#p238044
Problemet nu är att Tesla vägrar hjälpa mig, jag vill ju skicka in den så kan dom verifiera att den inte funkar och skicka mig en ny. Men så enkelt ska det ju inte vara.
Vi har en e-golf och en passat GTE som vi laddat problemfritt i snart 1 år tills den plötsligt vägrar kommunicera med bilarna längre så signalkabel misstänks vara paj.
Nu till saken - jag behöver ha någon med en tesla som kan komma till mig och plugga in sin bil. Tydligen behöver inte signalkabeln funka för att tesla ska kunna koppla upp sig mot Wall Connectorn via en tesla och på så sätt få ut loggar och felkoder. Och först då kommer jag få hjälp. Så därför vänder jag mig hit i hopp om att någon här på forumet vill hjälpa mig. Någon? Jag bor i Vännäsby utanför Umeå.
Hjälp! Tesla-ägare i Umeå-Vännäs trakten som kan hjälpa mig?
Moderator: Redaktion
Hjälp! Tesla-ägare i Umeå-Vännäs trakten som kan hjälpa mig?
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
Re: Hjälp! Tesla-ägare i Umeå-Vännäs trakten som kan hjälpa
Skicka ett mejl till tesla@petterssondata.se
Med namn och mobilnr så ringer jag dig och bokar en tid så kan jag hjälpa dig.
Titanium S75D, svarta NG, svart alcantara, autopilot 2.0, air suspension
Tack! Mail on its way!Zalman3 skrev:Skicka ett mejl till tesla@petterssondata.se
Model 3 LR AWD, Pearl White, Svart interiör, 19" s-däck, 18" v-däck, dragkrok. Uthämtad 18/12-2019
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Snygg mail-adressZalman3 skrev:Skicka ett mejl till tesla@petterssondata.se

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19