Kajaktransport utan autopilot o farthållare
Moderator: Redaktion
Kajaktransport utan autopilot o farthållare
Inser att både farthållare och AP försvinner. Tror det är linorna....
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
- binsell-gerdin
- Teslaägare
Re: Kajaktransport utan autopilot o farthållare
Linorna kan du rimligen skippa om takräcket sitter bra. Jag har då aldrig använt några och har aldrig tappat någon kajak...
- jonasl
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/jonas44573
Jag kör också alltid utan, kanske mer av lättja. Har sätt bilar där rails gått av vid just kajaktransport och det behöver inte sluta vackert..
2x25 kg (havskajaker är ofta tyngre än motionskajaker) och rejäla vindfång, så egentligen är det inte så tokigt. Det finns dock fästen man kan klämma i springan vid huv och baklucka som kanske skulle lösa just lem:s problem.
2x25 kg (havskajaker är ofta tyngre än motionskajaker) och rejäla vindfång, så egentligen är det inte så tokigt. Det finns dock fästen man kan klämma i springan vid huv och baklucka som kanske skulle lösa just lem:s problem.
Model Y LR AWD 2022
Bak fäster jag i dragkroken...
Hälsningar
Lars
Lars