Bra jobbat Tibor!

Här diskuteras andra tekniska frågor

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Herr X
Teslaägare
Kontakt:

Bra jobbat Tibor!

Inlägg av Herr X »

Utan särskild anledning vill jag bara tacka för en fantastisk sajt/forum och en väl fungerande Teslaklubb. Du gör ett strålande jobb!

Kan också passa på att slå ett slag för medlemslistan - där man kan sortera forumdeltagarna på antalet skrivna meddelanden: http://teslaclubsweden.se/forum/memberl ... &sk=d&sd=d
Det är fascinerande att 40% av toppskribenterna på Teslaforum inte äger någon Tesla.
Bild
Model X 90D
Model 3 SR+
Mitsubishi i-MiEV

Lyssna på podcasten Bilar med sladd - Nordens största miljö- och elbilspodcast! https://www.bilarmedsladd.se.
Sponsra resebloggandet och poddandet när du skaffar Tibber: https://invite.tibber.com/pk8ybxoa.
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Re: Bra jobbat Tibor!

Inlägg av Martinen »

En annan kul observation är att medlemmarna på första sidan av ca 50 står för nästan hälften av inläggen.
:D

(kan ha lite fel, gjorde bara ett snabbt överslag utan att räkna)
Användarvisningsbild
+46
Teslaägare

Inlägg av +46 »

Herr X skrev:
Utan särskild anledning vill jag bara tacka för en fantastisk sajt/forum och en väl fungerande Teslaklubb. Du gör ett strålande jobb!

Kan också passa på att slå ett slag för medlemslistan - där man kan sortera forumdeltagarna på antalet skrivna meddelanden: http://teslaclubsweden.se/forum/memberl ... &sk=d&sd=d
Det är fascinerande att 40% av toppskribenterna på Teslaforum inte äger någon Tesla.
Bild
Kan bara hålla med!
Installerat 13,2 kWp solceller
Användarvisningsbild
bylund
Teslaägare

Inlägg av bylund »

+1, även om jag nog kanske lägger lite för mycket tid här :)
Model S 85 byggd okt 2014 | Flerlagersröd | Svart tak | Svart tygklädsel | Teknikpaket med autopilot | Skruvfjädring | Dubbelladdare | Säkerhetspaket | 19"-fälgar | LTE | CCS
Användarvisningsbild
TiborBlomhall
Referralkod: ts.la/tibor72449

Inlägg av TiborBlomhall »

Tack! :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Forumet skulle dock vara en ganska så tråkig sida utan era underbara inlägg! :D

Det jag är särskilt stolt över är att jag har fått moderera otroligt lite - inläggen håller hög nivå och trevlig ton!
Användarvisningsbild
danni
Teslaägare
Referralkod: ts.la/danni1257
Kontakt:

Inlägg av danni »

Jag som är van forumräv från många olika forum lägger till mitt beröm till listan, och konstaterar att det här är ett extremt högkvalitativt och trevligt forum!
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Användarvisningsbild
Daoops

Inlägg av Daoops »

Instämmer!
vigge50

Inlägg av vigge50 »

Kan bara hålla med, himla bra och trevligt forum.
Användarvisningsbild
Martinen
Teslaägare

Inlägg av Martinen »

Håller med.
Jag är ingen sån som brukar hålla till på forum, och innan jag registrerade mig så tyckte jag att det kändes onödigt.
Gav det en chan och känner mig positivt överraskad. Tycker det ett mycket trevligt forum och massor med trevliga och hjälpsamma medlemmar. Skönt att ha en plats där man kan ställa dumma frågor.
Nu loggar jag in flera gånger om dagen och har svårt att hålla mig borta.

Vill alltså även tacka alla hjälpsamma medlemmar.
Användarvisningsbild
Svenssons
Teslaägare

Inlägg av Svenssons »

Instämmer i Herr X lovord! Misstänker att Tesla-ägarna mer fokusera på bilkörande och mindre på att vara aktiv på forumet. Får se hur det går för mig när väl Model X kommer men jag misstänker att mina siffror lite tillfälligt höga just nu.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Användarvisningsbild
Elputte

Inlägg av Elputte »

Som sagt! Bra jobbat Tibor. Brukar kolla in både Svenska och utländska forum. Här kan folk skriva utan att andra klagar på stavfel eller småsaker som inte har att göra med sakfrågan. Dessutom så verkar Tesla ägare eller blivande Tesla ägare. Inte vara så bittra eller måste hävda sig i varje diskussion. Dessutom hjälpsamma. Hoppas att det håller i sig.
Användarvisningsbild
Bjorn
Teslaägare
Referralkod: ts.la/bjrn381

Inlägg av Bjorn »

Absolut, trevligt forum!
Model S LR -19
Model S 85D - 15 såld
Användarvisningsbild
Machris
Teslaägare

Inlägg av Machris »

Håller med alla ovanstående i välförtjänt beröm. Uppskattar särskilt den trevliga tonen.
Sjukt snygg röd S100D...
Sjukt snygg röd S85D...
Användarvisningsbild
Kalle
Teslaägare

Inlägg av Kalle »

Herr X skrev:

Bild
haha ja och 20% av oss är inte ens baserade i sverige helle ;)
Användarvisningsbild
HelectriC
Teslaägare

Inlägg av HelectriC »

Instæmmer med tidigare talare. Vældigt skønt med den avslappnade miljøn hær. Jag som hænger en del på det norska elbilsforumet registrerar att på TMC har vi varit førskonade från fossilbesserwissers som hoppar in då och då, bara før att hacka på elbilar och hur dåligt allt ær som inte drivs av bensin.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Användarvisningsbild
pegs
Teslaägare

Inlägg av pegs »

Machris skrev:
Håller med alla ovanstående i välförtjänt beröm. Uppskattar särskilt den trevliga tonen.
+1

Stort tack till Tibor och Patrik. Ni (och alla på forumet) gör det ännu roligare att köra elbil!

PS. Möjligen bidrar det till lite hybris att vara här för ofta... ;-)
Model Y (Tidigare Model S 100D, Model S 85)
Användarvisningsbild
Wahll
Teslaägare

Inlägg av Wahll »

+1
Man kan bara ana den tid som måste läggas på alla utomordentlig bra skrivna artiklar.
Strålande
MODEL Y, DM LR Midnight Silver, Induction 20"
MODEL ≡, DM LR Svart Aero FSD
Nissan Leaf -15
Skriv svar