A view to kill?
Moderator: Redaktion
A view to kill?
Where we’re going we don’t need roads.
Senast redigerad av OlleBack, redigerad totalt 1 gånger.
- PoloPrinsen
Re: A view to kill?
Väldigt vackert!!
Är det lapporten man anar i fjärran?
Mvh PP
Är det lapporten man anar i fjärran?
Mvh PP
Reserverat en Sion från Sonomotors. Har den nya, aktuella referral-koden som gäller april ut i år! Om du vill spara 125Euro så säg till! (får ej ange koden här i signaturen).
Yes! Man kunde inte ladda elbilar här sa dom men jag hittade den här trevliga lådan på sidan av stugan. 3fas 16A. Funkar för mig.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Du befinner dig i ett land med rätt jordning, TN-C-S. I Frankrike finns massor av uttag, kontakterna passar, men de har T-T jordning. Se inlägget, ”Mot Baskien”.
Du får väl fullt batteri på bara 6 timmar. Behöver du verkligen dra 16A kontinuerligt? Tål kablarna det?
Du får väl fullt batteri på bara 6 timmar. Behöver du verkligen dra 16A kontinuerligt? Tål kablarna det?

Model 3 LR, Röd. Saknar min tidigare MS.
Ställde ner till 10A. Har ingen brådskaArild skrev:Du befinner dig i ett land med rätt jordning, TN-C-S. I Frankrike finns massor av uttag, kontakterna passar, men de har T-T jordning. Se inlägget, ”Mot Baskien”.

Gjorde jag? Hade iaf 3fas adaptern på ochbullen skrev:Varför laddade du enfas?
Bilen sa 10/16 (3)
Dom blå är 1fas och de under är ingående? Så tolkade jag det som iaf

Jaha det var en 3 fas. Tyckre inte det såg ut så.. men men vid närmare kontroll så....