Som nybliven Tesla-ägare (X75D) så upplevde jag vid längre resor (och särskilt i Tyskland av någon anledning ) att det inte riktigt räcker alla gånger att bara stanna för snabb lunch/fika/promenad. Min sambo kläckte dock idén att köra ett parti Yatzy. Det är något vi roat oss med vid lata dagar på landet tidigare i sommar. I långa loppet kan det kanske bli lite enformigt.
Så min fråga är, hur fördriver ni er tid på SuC, bortsett från att besöka omkringvarande café/rest etc?
Svart Model X 75D -18 Svart/blå BMW i3s -18 (facelift)
Sist vi SuCade i Löddeköpinge stod en dam och gjorde yoga framför deras Tesla. Det är kanske inte för alla, men ett förslag
Vi har aldrig haft problem med tidsfördriv, om aktiviteter som toa och mat är avklarade, så brukar det alltid finnas en lekplats som tydligen pojkarna ständigt tycker de får för lite tid vid.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag har vid långresor slutat boka hotel med frukost, går upp tidigt kör en SUC etap och äter frukost i lungn o ro funkar bra för oss
Så vid längre resor så stopp för frukost lunch eftermiddagskaffe middag=125mil pga jag kör S60 är jag dum nog att ladda vid kl 9 så är det dödligt tråkigt trots iPad osv
Har en liten påse med diverse saker som man kan sysselsätta sig med. Innehåller bl.a jonglerbollar, hopprep, träningsgummiband och lite annat.
Brukar försöka röra lite på mig, efter allt stilla sittande, och sprang t.o.m. ett par rundor runt ön vid Toftaholm en sen sommarkväll för någon månad sedan. Nackdelen är att man sitter och svettas efteråt. Sedan kan jag inte rekommendera att springa där i skymningen, det sticker upp lite rötter och stenar på sina håll, som man kan snava på. Bättre att göra det i dagsljus.
Jag tycker det vore grymt om Tesla satte upp små utomhusgym vid respektive SUC. På samma sätt som Mercedes gjort vid många mackar och rastplatser (inklusive några SUCs) i Tyskland.
Jag tycker det vore grymt om Tesla satte upp små utomhusgym vid respektive SUC. På samma sätt som Mercedes gjort vid många mackar och rastplatser (inklusive några SUCs) i Tyskland.
Känns som nattöppna toaletter är viktigare
Det tycker inte jag. Är så extremt liten del av persontrafiken som går nattetid.
Model S: Plaid, Deep Blue
Model X: 100D, Silver Metallic, 7-sits, HW3, all inclusive
Såld: SP100DL, Pearl white, CD, 21" Black Arachnid
Såld: SP90D, folierad mörkblå + chrome delete
Såld: SP85+ classic
Såld: SP85+ med AP1 http://---
Vi har aldrig haft problem med tidsfördriv, om aktiviteter som toa och mat är avklarade, så brukar det alltid finnas en lekplats som tydligen pojkarna ständigt tycker de får för lite tid vid.
Ungarna hatar Toftaholm. Ingenting att göra. De har utsett den till världens tråkigaste laddplats.
Model Y P 2022 - TBA Model S P 2016 - 2022 Model S P 2015
Ungarna hatar Toftaholm. Ingenting att göra. De har utsett den till världens tråkigaste laddplats.
Betyder det att det inte finns någon lekplats
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14