Denna funktion har aldrig fungerat för mig (efter ett halvår). Det gör det ju inte lättare att jag måste aktivera den varje gång eftersom den är avaktiverad nästa dag igen. Har till slut tröttnat på att aktivera den mer än sporadiskt för att se om den skulle börja fungera.
Jag blev förvånad härom veckan när jag hade en lånebil då jag plötsligt fick trafikinformation.
Trafikmeddelande på radion
Moderator: Redaktion
- PoloPrinsen
Re: Trafikmeddelande på radion
Fler tesla som har samma problem som TS bil har?
Mvh PP
Mvh PP
Reserverat en Sion från Sonomotors. Har den nya, aktuella referral-koden som gäller april ut i år! Om du vill spara 125Euro så säg till! (får ej ange koden här i signaturen).
Jag har aldrig fått det Att funka men sedan v46 så letar jag nu avstängning.
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- PoloPrinsen
Senaste sparad inställning är väl rimligt att förvänta sig av en modern bil. Ev styrd på vem som kör. Tänk förarsitsens olika inställningar beroende på vem som satt sig bakom ratten...!
Mvh PP
Mvh PP
Reserverat en Sion från Sonomotors. Har den nya, aktuella referral-koden som gäller april ut i år! Om du vill spara 125Euro så säg till! (får ej ange koden här i signaturen).
Radio? Använder aldrig radion så jag vet inte om det funkar på min.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
På gamla bilen (2014 AP1) har det alltid funkat och jag är ganska säker på att det funkar på
nya bilen också men nu blev man ju osäker
Jag har P4 och trafikmeddelande på jämt, jag har ju 10 mil till jobbet så det kan bli lite trist
om det är stopp på vägen pgav nån olycka eller vägarbete, och allra värst om man blir fast helt utan
möjlighet att vända osv.
nya bilen också men nu blev man ju osäker

Jag har P4 och trafikmeddelande på jämt, jag har ju 10 mil till jobbet så det kan bli lite trist
om det är stopp på vägen pgav nån olycka eller vägarbete, och allra värst om man blir fast helt utan
möjlighet att vända osv.
S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
På min Model S levererad sept 2018 får man slå på trafikinfo varje gång man startar bilen. (firmware 48.12.1) så det verkar ju vara standard att den slås av varje gång man stänger av bilen.
Tesla Model S 100D