Hej,
Köpte precis en model s med beige interiör dick så blir det lätt skitigt då alla mattor är i tyg och beiga, så jag undrar varifrån man kan köpa plastmattor som är beige till teslan?
Tack på förhand
Skyddsmattor beige?
Moderator: Redaktion
Re: Skyddsmattor beige?
Hej
Jag köpte från www.bilmattor-online.se för 3 år sedan och har kört 12000 mil.
Det var super velour, helt set för c:a 800 kr, Har använts vinter som sommar, inga halkiga plastmattor.
Kommer även att köpa till 3:an när den kommer, supernöjd.
Jag köpte från www.bilmattor-online.se för 3 år sedan och har kört 12000 mil.
Det var super velour, helt set för c:a 800 kr, Har använts vinter som sommar, inga halkiga plastmattor.
Kommer även att köpa till 3:an när den kommer, supernöjd.
- NEO
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/alfredo77771
Tippar på att denna fungerar bra till den färgen:Gimbo skrev:Hej,
Köpte precis en model s med beige interiör dick så blir det lätt skitigt då alla mattor är i tyg och beiga, så jag undrar varifrån man kan köpa plastmattor som är beige till teslan?
Tack på förhand

MDurante skrev:Tippar på att denna fungerar bra till den färgen:Gimbo skrev:Hej,
Tack på förhand
![]()
![]()
![]()
![]()

Kolla på all4cars.dk (dom skickar också till Sverige )
Köpta båda mattor till min förra Model S och till min nuvärende Model X, mycket prisvärd och fantastiska lätta att underhålla, och då är dom även snygga(tyger jag ) om dom har i beige vet jag inte men, Michael som har hemsidan har idag en Model S med Beige klädsel.
Gratulera med bilen
Köpta båda mattor till min förra Model S och till min nuvärende Model X, mycket prisvärd och fantastiska lätta att underhålla, och då är dom även snygga(tyger jag ) om dom har i beige vet jag inte men, Michael som har hemsidan har idag en Model S med Beige klädsel.
Gratulera med bilen

Model S 85D AP 1 April 15 - Januari 17 (115.000 km)
Model X 90D AP 2 - FSD - Januari 17 - December 2020 (155.000 km)
Model 3 LR (2021) December 2020 -
Model Y PLR beställd
Model X 90D AP 2 - FSD - Januari 17 - December 2020 (155.000 km)
Model 3 LR (2021) December 2020 -
Model Y PLR beställd