Støt Tesla Bjørn.
Moderator: Redaktion
Støt Tesla Bjørn.
Jeg synes alle skandinavere bør støtte Tesla Bjørn for hans fantastiske arbejde.
Link herunder.
Link herunder.
Om du vill att jag ska göra fler filmer kan du stödja mig genom att använda mit referral link.
http://---
Re: Støt Tesla Bjørn.
Björn ser lite besvärad ut på filmen. Det ska han inte vara, om jag inte redan beställt en så hade jag beställt genom honom.
Lycka till Björn
Lycka till Björn

Jag hade också beställt genom Bjørn men nu vill jag ha Model X som jag har reserverat redan och Model X räknas inte. $1000 i rabatt hade ju inte varit fel samtidigt som man hjälper Bjørn till en större packåsna så att Millenium Falcon kan få lite glidarliv istället. Vore ju riktigt roligt om han fick en Model X gratis!
Länken för att beställa genom Bjørn, han har den nedanför videon på YouTube:
PS.
De $1 000 som man sparar översätts till 10 000 kronor!
DS.
Länken för att beställa genom Bjørn, han har den nedanför videon på YouTube:
PS.
De $1 000 som man sparar översätts till 10 000 kronor!
DS.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
Hur har han fått den länken?
Jag kan inte se att jag fått någon, är inte själv intresserad av få en men om det är en tävling borde väl alla få en länk samtidigt eller?
Jag kan inte se att jag fått någon, är inte själv intresserad av få en men om det är en tävling borde väl alla få en länk samtidigt eller?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Inget emot björn eller så, men jag är inget fan direkt.
Hade jag skulle köpa nu så hade jag nog hellre försökt stötta en av mina vänner. Jag hade nog blivit lack om någon av mina vänner köpte en Tesla av valde att stötta någon annan som dom inte känner än att stötta någon av oss vänner som redan har köpt.
Känner man ingen med en Tesla, så visst då kan man ju stötta vem som helst.
Hade jag skulle köpa nu så hade jag nog hellre försökt stötta en av mina vänner. Jag hade nog blivit lack om någon av mina vänner köpte en Tesla av valde att stötta någon annan som dom inte känner än att stötta någon av oss vänner som redan har köpt.
Känner man ingen med en Tesla, så visst då kan man ju stötta vem som helst.
Hade jag köpt Tesla nu hade jag nog köpt den genom Bjørn. Han är den som först övertygande mig om att Model S fungerande i praktiken. Dessutom skulle han på ett förträffligt vis dela med sig av en Model X om han nu fick en sådan.
Kan bara hålla med. Det var hans videor som övertygade mig om att bilen faktiskt funkar i praktiken. Var lite orolig när jag beställt min och väntade på leverans. Var bra terapi att titta på hans första filmer.LarsL skrev:Hade jag köpt Tesla nu hade jag nog köpt den genom Bjørn. Han är den som först övertygande mig om att Model S fungerande i praktiken. Dessutom skulle han på ett förträffligt vis dela med sig av en Model X om han nu fick en sådan.
En resa till öppningen av gigafactory hoppas jag han kan få ihop iallafall.
- Franz
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/franz9414
- Kontakt:
När jag väntade på min 85D, vilket var i ungefär 6 månader, hoppades man varje dag på att det skulle komma en ny video från Bjørn! Bjørn Nyland och Tibor Blomhäll har båda haft stor inverkan på att mitt köp blev av och får även bära skulden till att jag köpt TSLA-aktier på attraktiva nivåer
.

Driver sajten Car.info
Ledsen men inte ett fan av Björn. Dock ett fan av Tibor! 

Totally Ludicrous Tesla! P85DL, all utrustning, folierad blåmetallic.
+1hybris skrev:Ledsen men inte ett fan av Björn. Dock ett fan av Tibor!
Inte för att va negativ mot björn. Vet att många uppskattar hans grejer så Jag tycker ändå ta han måste göra nått som är bra. Dock inget som passar mig.
Det han gjorde i början var ju helt rätt, långa resor där han envist visade allt. För mig blev det som ett bevis för att Teslan, eftersom det var så oproducerat som det är.
Nu borde han gå in och producera mer och skriva bättre manus. Sedan klippa hårdare och göra kortare filmer (kan ju lägga ut directors cut för de som vill se). Han har gjort sådana filmer också så jag vet att han kan, klart att det är dyrare och jobbigare att få till.
Den andre som överhuvudtaget gör något liknande i Europa ju Fully Charged. Han har ju dels mer erfarenhet (
) och gör betydligt mer producerade inslag. Han har nog också så pass höga ambitioner med sin "journalistik" att han inte nedlåter sig till att sälja Tesla.
Sen är det ju personlighet, förstår fullkomligt att en del inte för en sekund står ut med Bjørn.
Nu borde han gå in och producera mer och skriva bättre manus. Sedan klippa hårdare och göra kortare filmer (kan ju lägga ut directors cut för de som vill se). Han har gjort sådana filmer också så jag vet att han kan, klart att det är dyrare och jobbigare att få till.
Den andre som överhuvudtaget gör något liknande i Europa ju Fully Charged. Han har ju dels mer erfarenhet (

Sen är det ju personlighet, förstår fullkomligt att en del inte för en sekund står ut med Bjørn.