Easy enter mode
Moderator: Redaktion
Easy enter mode
Har upplevt att med Easy enter mode så backar stolsinställningen något varje gång jag använder den. Så efter 3-4 veckor måste jag dra fram stolen och spara profilen igen. Någon annan som upplevt detta?
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD
För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Model 3 LR AWD Vit
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Re: Easy enter mode
Nej, inte jag i alla fall, andra som har fått leverans av sina 3or här i Sverige får väl chima in..
ms 76132 "Eleamore"
Har aldrig upplevt just detta dock kör jag inte inte med easy entry längre eftersom den försöker mörda mig när frun har kört
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
Sparas väl en ”profil” i varje nyckel som har egna värden?Remuz skrev:Har aldrig upplevt just detta dock kör jag inte inte med easy entry längre eftersom den försöker mörda mig när frun har kört
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Absolut men bilen fattar inte alltid det och min fru är 24cm kortare och kanske 40kg lättare.dd88 skrev:Sparas väl en ”profil” i varje nyckel som har egna värden?Remuz skrev:Har aldrig upplevt just detta dock kör jag inte inte med easy entry längre eftersom den försöker mörda mig när frun har kört
Polestar 2 LRSM
3P vit/vit, ibland
3P vit/vit, ibland
- SolnaGnagarn
- Teslaägare
40? Nu var du snäll mot dig själv!Remuz skrev:Absolut men bilen fattar inte alltid det och min fru är 24cm kortare och kanske 40kg lättare.dd88 skrev:Sparas väl en ”profil” i varje nyckel som har egna värden?Remuz skrev:Har aldrig upplevt just detta dock kör jag inte inte med easy entry längre eftersom den försöker mörda mig när frun har kört

Tänkte det kan ju kanske vara så på alla modeller. Ska mäta med ett måttband idag och prova lite så får vi se vad som händer.12man skrev:Nej, inte jag i alla fall, andra som har fått leverans av sina 3or här i Sverige får väl chima in..
Model S Plaid
Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR AWD Vit
Har råkat ut för det några gånger på min X.Pontus skrev:Har upplevt att med Easy enter mode så backar stolsinställningen något varje gång jag använder den. Så efter 3-4 veckor måste jag dra fram stolen och spara profilen igen. Någon annan som upplevt detta?
Lösningen för mig är att dra sätet så långt bak (både sits och rygg) som det går, och sen välja min profil igen, då ställer den sig rätt igen.