Tack för en kanonbra sajt och alla intressanta och roliga artiklar @TiborBlomhall och @PatrikHjelt! Ni gör ett fantastiskt jobb
+1
Model S P85 14 , Silvermetallic Model S 100D 18 , Pärlvit Model S LR Raven-19[/b] , Pärlvit Model S Plaid -23 , Svart Model 3 LR 19 , Svart Model 3 LR 21 , Pärlvit Model Y Performance 23 , Pärlvit
Ett stort grattis till TCS, Patrik och Tibor i första hand. Sedan tycker jag inte att man ska glömma alla andra som skriver inlägg i Teslaklubben. Det finns många mycket kunniga skribenter som har läsvärda synpunkter. För en elbilsfreak är det ett sant nöje att kunna följa nyheter och inlägg.
Som elbils-ägare och intresserad läser jag gärna Elbilen i Sverige. Artikeln i sista numret som handlar om tekniksprång som gjort elbilen användbar men också jämförelser med tidigare tekniksprång.
Yaaaaaaay! Tack till Tibor, Patrik, och alla andra som driver eller bara hänger och chillar här. Det finns mycket kunskap och en härlig stämning här. Det är kul att ett nischmärke med så få sålda bilar har ett så aktivt och bra forum. Men det blir väl så när både ägarna och andra är riktiga entusiaster. Jag hänger på lite andra forum och har exempelvis nästan 7000 poster på svenska Passat-klubbens forum, men det är bra mycket bättre drag och mer intressant här.
Model X Plaid / Midnight Silver / vit interiör med kolfiber / 22” / FSD
Räkna ut din Tesla-kostnad: https://www.teslakalkylen.com
Kanonbra forum och inte så mycket tjafs som på en del andra forum.
Mycket att lära om Teslan också, det bidrog till mitt beslut om köp (leasing) av en Tesla.
Och så fick jag provköra en medlems bil också 3-4 dagar efter att jag blev medlem här.