Såklart, menade inte att vara anklagande, var bara nyfiken på varför en sån magnet behövs. Jag har nog för kort till jobbet och för lite köer för att ha känt ett behov.Jocce skrev:För att jag använder telefonen mellan varven i bilen. Då den hänger i en hållare så är det helt i sin ordning enligt lagen.mans71 skrev:Förlåt en kanske lite dum fråga, men varför har ni inte bara kvar telefonen i fickan? Varför ska den hänga på display i bilen?
/Jocce
Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen
Moderator: Redaktion
Re: Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen
Model S P85DL+
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Range Rover SDV8 Autobiography - offline, o-smart, mekanisk, skönt
Re: Liten, smidig, snygg, bra magnethållare till mobilen
mans71 skrev:Såklart, menade inte att vara anklagande, var bara nyfiken på varför en sån magnet behövs. Jag har nog för kort till jobbet och för lite köer för att ha känt ett behov.Jocce skrev:För att jag använder telefonen mellan varven i bilen. Då den hänger i en hållare så är det helt i sin ordning enligt lagen.mans71 skrev:Förlåt en kanske lite dum fråga, men varför har ni inte bara kvar telefonen i fickan? Varför ska den hänga på display i bilen?
/Jocce
Bara till och från jobbet spenderar jag ca 30 minuter i varje riktning, på en bra dag. Dessutom på bra motorväg där AP fungerar bra. Så sitter mobilen bra kan man faktiskt läsa ett snabbt meddelande eller två t.ex.

/Jocce
2020 Model S Long Range, Pärlvit (Folierad), Vit interiör, FSD, 19" Silver Slipstream.