Idag hämtade vi ut vår Renault Zoe (har en MX sedan 2018).
Mina föräldrar hämtade ut en likadan Zoe.
Så från och med idag är vi 100% batteri i vår familj, och mina föräldrar är i varje fall 50% batteri
Herregud. Ni ligger efter. Jag har kört Model S och i3 sen juli '17 resp mars '17. Och robotgräsklipparen installerades sommaren '17 också. Lövblåsen, grästrimmern och allt annat går också på el såklart.
Herregud. Ni ligger efter. Jag har kört Model S och i3 sen juli '17 resp mars '17. Och robotgräsklipparen installerades sommaren '17 också. Lövblåsen, grästrimmern och allt annat går också på el såklart.
Ja jag vet, men ville att vår andra bil skulle klara av en krock med en stolpe
Allt det andra har jag även motorsågen ska nog köpa mig en häcksax och sen plantera en häck
Grymt - jag är rätt nöjd med att gjort detta inom ett år i varje fall
Har bara kört Zoen 10 min, och i värsta snömodden, men absolut trevlig att köra!
Och faktiskt rätt snygg, inte minst interiören. Men jag jämför inte med Tesla nu...
Grymt - jag är rätt nöjd med att gjort detta inom ett år i varje fall
Har bara kört Zoen 10 min, och i värsta snömodden, men absolut trevlig att köra!
Och faktiskt rätt snygg, inte minst interiören. Men jag jämför inte med Tesla nu...
Jag får väl erkänna två synder. Har bensindriven REX på i3:an och så använder jag motorklipparen till att klippa utanför häcken. Där är jag dock inne på att ta upp ett hål i häcken (bedrövlig häck) och låta roboten gå på utsidan också. Mest för att jag är lat.
Har inte haft diesel på 2år nu, men MCn går på bensin. Väntar på en MC som gör 100+ och går 10mil i regn och motvind, men som inte kostar mer än min nuvarande gjorde i inlöp (beggad ett år 1000mil 75k).
Har inte haft diesel på 2år nu, men MCn går på bensin. Väntar på en MC som gör 100+ och går 10mil i regn och motvind, men som inte kostar mer än min nuvarande gjorde i inlöp (beggad ett år 1000mil 75k).
Greyp G12S, gör ju inte riktig 100+ om du inte trampar väldigt fort. Men det är ju "rätt" märke om man ska gå eldriven
Model S Plaid Model 3 LR AWD Vit
Model 3 LR RWD Svart. SÅLD
Första Svenskägda Model 3 Blå med svart inredning och de fula hjulen och AP. SÅLD
Model S 85D Matt blå SÅLD För rabatt på model S o X kan ni prova att twittra Elon, tala om hur det gick.
Nu är övningskörningsbilen såld. Dottern har dock inte tagit kortet än. Får klara oss med S och en Leaf. Men Leafen måste också gå helst innan 3an kommer.