Bjelke skrev:Tars skrev:Bod skrev:Får man behålla free SuC?
Det är bilen som styr det. Så ja.
Har du hunnit testat det på din nu?
Ja
Moderator: Redaktion
Bjelke skrev:Tars skrev:Bod skrev:Får man behålla free SuC?
Det är bilen som styr det. Så ja.
Har du hunnit testat det på din nu?
e5m1r skrev:Plutric skrev:e5m1r skrev:Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Bjelke skrev:e5m1r skrev:Plutric skrev:e5m1r skrev:Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Det borde väl funka med alla batterier med rätt spänning åtminstone för
det spelar ingen roll för motorn och invertern vilket batteri som ligger bakom,
så i princip ska det funka även med 100-batteri
e5m1r skrev:Bjelke skrev:e5m1r skrev:Plutric skrev:e5m1r skrev:Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Det borde väl funka med alla batterier med rätt spänning åtminstone för
det spelar ingen roll för motorn och invertern vilket batteri som ligger bakom,
så i princip ska det funka även med 100-batteri
Jag tror att det har att göra med att 100 batt fanns aldrig till rwd och bilen känner inte igen en config som inte fanns
Som nämnt tidigare så har hackaren i USA varit tvungen att simulera motor fram för att få till en P100
e5m1r skrev:Bjelke skrev:e5m1r skrev:Plutric skrev:e5m1r skrev:Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Det borde väl funka med alla batterier med rätt spänning åtminstone för
det spelar ingen roll för motorn och invertern vilket batteri som ligger bakom,
så i princip ska det funka även med 100-batteri
Jag tror att det har att göra med att 100 batt fanns aldrig till rwd och bilen känner inte igen en config som inte fanns
Som nämnt tidigare så har hackaren i USA varit tvungen att simulera motor fram för att få till en P100
Tars skrev:e5m1r skrev:Bjelke skrev:e5m1r skrev:Plutric skrev:[quote="e5m1r"]Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Det borde väl funka med alla batterier med rätt spänning åtminstone för
det spelar ingen roll för motorn och invertern vilket batteri som ligger bakom,
så i princip ska det funka även med 100-batteri
Jag tror att det har att göra med att 100 batt fanns aldrig till rwd och bilen känner inte igen en config som inte fanns
Som nämnt tidigare så har hackaren i USA varit tvungen att simulera motor fram för att få till en P100
e5m1r skrev:Tars skrev:e5m1r skrev:Bjelke skrev:e5m1r skrev:[quote="Plutric"][quote="e5m1r"]Om jag tolkar rätt så är det 85 som gäller för RWD
Jag har en Unicorn P90 sedan i somras helt i Teslas regi.
Så 90 ska gå på rwd
Pre face lift ?
Det borde väl funka med alla batterier med rätt spänning åtminstone för
det spelar ingen roll för motorn och invertern vilket batteri som ligger bakom,
så i princip ska det funka även med 100-batteri
Jag tror att det har att göra med att 100 batt fanns aldrig till rwd och bilen känner inte igen en config som inte fanns
Som nämnt tidigare så har hackaren i USA varit tvungen att simulera motor fram för att få till en P100
Tars skrev:Han som kom med batteriet åkte med en s85 -13. Inget speciellt som behöves göras.
Däremot om man har en bakhjulsdriven och vill lura till sig mer effekt krävs en del modifikation.
beef skrev:Tars skrev:Han som kom med batteriet åkte med en s85 -13. Inget speciellt som behöves göras.
Däremot om man har en bakhjulsdriven och vill lura till sig mer effekt krävs en del modifikation.
Så, han kom hem till dig och ni bytte batteri med varandra? Fick du pant på ditt 85-batteri? Förstår att du skall summera senare, detta är på tok för bra för att vänta på!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster