Moderator: Redaktion
Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
Martey skrev:Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
Var det efter ett samtal som du bestämde tid och dag?
Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
helix skrev:Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
Såg det här när jag loggade in på mitt konto. Exakt samma tid och plats!
Det roliga är att jag sagt till Tesla att jag inte vill ta leverans förrän i månadsskiftet mars/april och jag har inte beställt vinterdäck![]()
Blir att ringa Tesla imorgon och kolla vad som hänt. Är kanske bara ytterligare en bugg på hemsidan... Jag har inte heller fått något VIN.
Martey skrev:helix skrev:Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
Det roliga är att jag sagt till Tesla att jag inte vill ta leverans förrän i månadsskiftet mars/april och jag har inte beställt vinterdäck![]()
Blir att ringa Tesla imorgon och kolla vad som hänt. Är kanske bara ytterligare en bugg på hemsidan... Jag har inte heller fått något VIN.
Positivt ändå! Verkar som att det stämmer då, att de svenska bilarna börjar komma med andra båten eftersom de tilldelar både VIN och bokar in datum
helix skrev:Martey skrev:helix skrev:Segelflygaren skrev:Och jag har fått tid för leverans den 20/2 klockan 09:00
Positivt ändå! Verkar som att det stämmer då, att de svenska bilarna börjar komma med andra båten eftersom de tilldelar både VIN och bokar in datum
Yes, mycket positivt!! Blev bara så förvånad när jag bestämt mig för att vänta med leverans till det är väder för sommardäck. Men nu blir man riktigt sugen på att ändra de planerna....
Det var tidigt. Kör de 3-skift?SR-71-BlackBird skrev:Jag har också fått en leveransdag, klockan 04.00.
SR-71-BlackBird skrev:Jag har också fått en leveransdag, klockan 04.00.
Användare som besöker denna kategori: AAKEE, Anonymous FTW, Fluffy, Gasglad, LongIsland, martinot, Nect, tompanhuhu, vinothkannan och 23 gäster