Hej!
Var inne i Väsby och fick ny sw till bl.a. display:
Hopplöst dålig mobiltfn stöd:
Svårt scrolla pm många poster i tfn bok
Liten skärm (gamla var bättre). Hur förstora?
Värme ratt
Urkrångligt att hitta
Radio
Bättre nu fungerar knappar på ratt
Kommer ngt bättre eller andra tips?
Hälsningar
Lars
Uppdaterad displayprogramvara dålig (eller jag som ej fattar
Moderator: Redaktion
Uppdaterad displayprogramvara dålig (eller jag som ej fattar
Hälsningar
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Lars
MY 4WD privatleasad för att ersätta ”Bettan”. Hon (MS 75) fungerar numera oklanderligt och fri el är fantastiskt. Min sjunde elbil efter Renault Clio electrique, Citroen Berlingo, Mercedes A-klass Electric och Nissan Leaf 24.
Re: Uppdaterad displayprogramvara dålig (eller jag som ej fa
Senaste uppdateringen jag fick så blev det bättre. Nu får man upp alla klimatalternativ bara man trycker på fläktikonen. Rattvärme var ju jättejobbigt i första V9-version och man blev distraherad från trafiken, nu är det bra.
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14