Bilar utan problem

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
MrStarhouse
Teslaägare

Bilar utan problem

Inlägg av MrStarhouse »

Man blir ju lite nervös inför morgondagens leverans då det framkommer en del negativ feedback om problem och dylikt.

Det jag tänkte med den här tråden är motsatsen, lite positivitet, trots att jag är Örebroare :D

Så om ni fått leverans och allt var OK så dela gärna med er här. Skulle vara kul att höra från den sidan.

Sen får vi se vilken tråd jag skriver i efter imorgon, den här eller den andra ;)
Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
Användarvisningsbild
dd88

Re: Bilar utan problem

Inlägg av dd88 »

En ny bil helt utan problem är få förunnat oavsett märke, inga av mina nyköp har varit helt felfria.

Viktigast är att eventuella problem blir lösta snabbt och smidigt efter leverans.
Don't let your outrage for injustice end where your selfishness begins.
Användarvisningsbild
Ante74
Teslaägare

Inlägg av Ante74 »

Hej.
Har kört 100 mil, enda att anmärka på är ett nedtyck på passagerarsätet som borde gå fixa vid ev. service inget som stör.
I övrigt funkar allting perfekt, bilen har varit på proffsrekond för lackskydd, dom hittade inget annat än att det saknades en del clips till fodren i hjulhusen.
Dom satte dit nya clips där det saknades.
Lacken är jättefin
2019 Model 3 Performance FSD, Svart
2021 Model 3 Performance FSD, Midnight Silver Metallic
2024 BMW i4 M50
Max3

Inlägg av Max3 »

Tog leverans igår av LR 19, Malmö. Bilen var i helt perfekt skick, allt sitter som det ska och har inte fått ett enda felmeddelande. Blev väldigt förvånad att allt gick så snabbt och smidigt. Nöjd!
Användarvisningsbild
MrStarhouse
Teslaägare

Inlägg av MrStarhouse »

dd88 skrev:
En ny bil helt utan problem är få förunnat oavsett märke, inga av mina nyköp har varit helt felfria.

Viktigast är att eventuella problem blir lösta snabbt och smidigt efter leverans.
Jag håller med dig, helt utan problem finns inte, det var därför jag bara skrev "OK".
Nu ägare till: M3 Performance, Röd 2022, EAP
Skriv svar