Moderator: Redaktion
Lasse S skrev:Lite positiv info: Jag beställde i måndags den 11:e och på onsdagen den 13:de ringde Emma från Amsterdam och sa att det står en bil i Malmö som är din. En LR AWD, Midnight Silver, AP och Total självkörning. Den är registrerad och klar. Samma dag på kvällen ringer de från SC i Malmö och vi kommer överens om att jag kan hämta den nu på måndag den 18:de. Allt gick nästan för snabbt. Jag har väntat som alla andra i tre år.
robsam skrev:Lasse S skrev:Lite positiv info: Jag beställde i måndags den 11:e och på onsdagen den 13:de ringde Emma från Amsterdam och sa att det står en bil i Malmö som är din. En LR AWD, Midnight Silver, AP och Total självkörning. Den är registrerad och klar. Samma dag på kvällen ringer de från SC i Malmö och vi kommer överens om att jag kan hämta den nu på måndag den 18:de. Allt gick nästan för snabbt. Jag har väntat som alla andra i tre år.
Fan, jag beställde en likadan fast med vit interiör i lördags 9/3 med hämtning i trosta och inte hört något sen tisdags...
Weirdoz skrev:robsam skrev:Lasse S skrev:Lite positiv info: Jag beställde i måndags den 11:e och på onsdagen den 13:de ringde Emma från Amsterdam och sa att det står en bil i Malmö som är din. En LR AWD, Midnight Silver, AP och Total självkörning. Den är registrerad och klar. Samma dag på kvällen ringer de från SC i Malmö och vi kommer överens om att jag kan hämta den nu på måndag den 18:de. Allt gick nästan för snabbt. Jag har väntat som alla andra i tre år.
Fan, jag beställde en likadan fast med vit interiör i lördags 9/3 med hämtning i trosta och inte hört något sen tisdags...
Jag beställde 5 december och väntar fortfarande ...
Lasse S skrev:Lite positiv info: Jag beställde i måndags den 11:e och på onsdagen den 13:de ringde Emma från Amsterdam och sa att det står en bil i Malmö som är din. En LR AWD, Midnight Silver, AP och Total självkörning. Den är registrerad och klar. Samma dag på kvällen ringer de från SC i Malmö och vi kommer överens om att jag kan hämta den nu på måndag den 18:de. Allt gick nästan för snabbt. Jag har väntat som alla andra i tre år.
Väntar på samma, beställde 17/12. Har fått vin. Och faktura.Lindstromer skrev:Extra provocerad blir man ju när man väntat sen evigheter på en LR AWD midnight silver, ap och tillagd fsd. Har inte hört något mer än om jag vill ha vinterdäck...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster