Laddning på Trosta park

Här diskuterar vi om Tesla Model 3

Moderator: Redaktion

Användarvisningsbild
Yxel
Teslaägare

Laddning på Trosta park

Inlägg av Yxel »

Hej,
Ska eventuellt skjutsa upp kompisen till sin 3-leverans på måndag och undrar om det finns någon form av laddning på Trosta och hur snabb den är?
Multicoat Red Model X P100D
Användarvisningsbild
Joohan
Teslaägare

Re: Laddning på Trosta park

Inlägg av Joohan »

Dom har en supercharger monterad på lastpall som dom verkar använda "internt", går kanske att tigga till sig en laddning ?

I övrigt så såg jag inget..
Användarvisningsbild
Yxel
Teslaägare

Inlägg av Yxel »

Får chansa på det. Kommer jag dit med 10% har de inget val än att ge mig en ladd ;)
Multicoat Red Model X P100D
Användarvisningsbild
-JoS
Teslaägare

Inlägg av -JoS »

Yxel skrev:
Får chansa på det. Kommer jag dit med 10% har de inget val än att ge mig en ladd ;)
Hade inte räknat med det, hämtade förvisso 7/3 så vet inte hur kaoset ser ut nu, men de var knasigt nog med att ladda upp alla bilar som skulle levereras redan. Åkte därifrån med 26% om jag minns rätt, men de var schyssta på SC Upplands Väsby och lät mig ladda där de visste själva att det var kaos med att ladda upp alla bilar inför leverans, skulle nästan tippa på att du har större chans där än på trosta men ingen garanti det heller.
Användarvisningsbild
perre
Teslaägare

Inlägg av perre »

-JoS skrev:
Yxel skrev:
Hade inte räknat med det, hämtade förvisso 7/3 så vet inte hur kaoset ser ut nu, men de var knasigt nog med att ladda upp alla bilar som skulle levereras redan. Åkte därifrån med 26% om jag minns rätt, men de var schyssta på SC Upplands Väsby och lät mig ladda där de visste själva att det var kaos med att ladda upp alla bilar inför leverans, skulle nästan tippa på att du har större chans där än på trosta men ingen garanti det heller.
Finns det inte en allmän SuC i Upplands Väsby?
Model 3 LR AWD
Sandenskog

Inlägg av Sandenskog »

Yxel skrev:
Hej,
Ska eventuellt skjutsa upp kompisen till sin 3-leverans på måndag och undrar om det finns någon form av laddning på Trosta och hur snabb den är?
Finns en CCS-laddare på Arlanda, 5 km därifrån.
Kolla in http://uppladdning.nu

Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarvisningsbild
Alx
Teslaägare

Inlägg av Alx »

perre skrev:

Finns det inte en allmän SuC i Upplands Väsby?
Yepp, dryga milen från Trosta så bör inte vara några bekymmer.
Skriv svar