Timpa skrev:perre skrev:Bara för att jag läste era inlägg här så gick jag in igen och kollade. Senaste tidigare försök en timme sen. Och voila där satt den på lördag kl 14.
Elon all is forgiven
Jag med! Fick både SMS och mail igår och muntlig bekräftelse (idag) på att leveransen blir av nu på lördag kl. 14 på Trosta park.
Efter att ångesten över att betalat 680000 för en bil gått över så känns det som da'n före da'n före da'n före doppareda'n. Frustrationen över det havererade kösystemet, den oändliga (inte....) väntan och den kaosartade leveransprocessen är som bortblåst! Hoppas VERKLIGEN att de inte ringer och avbokar leveransen så jag slipper klämma Elon på flygbiljetten....
Ja då kanske vi ses på lördag.
Jag var dock där i går och snackade lite. Var på jobb bara ett par hundra meter bort så jag tänkte jag skulle passa på och kanske få en titt på min bil. Närå jag hade inga dolda tankar att jag kanske kunde snacka till mig bilen på direkten... inte jag inte.
Hur som helst fick jag veta att bilen fortfarande var i Holland och väntades in på fredag tillsammans med några hundra till. Hon lovade höra av sig i god tid innan jag började åka ifall det blev förseningar. Men du som bor lite längre bort kanske vill dubbelkolla lite tidigare typ imorgon.