Det är ju smutt att forumet är responsivt och går att använda även på en smal iPhone. En sak jag dock upptäckt är svårigheten i att träffa rätt paging-länk när en tråd har flera sidor och man vill gå till nästa sida. Går det att öka på storleken på dessa länkar på mindre skärmar, Tibor?
När jag nu ändå börjat kanske andra har fler förslag som vi kan fylla på med... Om nu Tibor har möjligheten att ändra i CSS:en utan ångest.
Det är ju smutt att forumet är responsivt och går att använda även på en smal iPhone. En sak jag dock upptäckt är svårigheten i att träffa rätt paging-länk när en tråd har flera sidor och man vill gå till nästa sida. Går det att öka på storleken på dessa länkar på mindre skärmar, Tibor?
När jag nu ändå börjat kanske andra har fler förslag som vi kan fylla på med... Om nu Tibor har möjligheten att ändra i CSS:en utan ångest.
Ladda hem appen Tapatalk från Appstore och lägg till Tesla Club Sweden där. Upplevelsen av forumet är ungefär 73 gånger högre med Tapatalk än via den mobila hemsidan. Hur mycket CSS-arbete Tibor än gör för att anpassa sajtens CSS till mobil så kommer Tapatalk fortfarande vara bättre eftersom de är ett helt team som jobbar med just det som du ber om och Tibor är ensam på deltid. Tibor la mycket tid på att integrera TCS med Tapatalk och jag tycker att den prioriteringen var helt riktig.
Jag tycker också om Tapatalk men irriterar mig rätt mycket över de "fejk-inlägg" som börjat komma i Tapatalk. Alltså reklam mitt i flödet. Gillar inte alls att bli lurad att råka trycka på en reklamlänk som ser ut som en tråd.
Driving - Polestar 2, Dual motor LR