Efter att ha suktat efter en Model S i över 6-årstid har jag tillslut kommit till vägs ände. Sitter nu på väg till Trosta och ska hämta ut min egen Model S.
Har dock sjuk FOMO, men det blir nog bra. Tack för detta forum, har hängt här senaste året för att lära mig om att leva med elbil och andra saker om Model S.
Bokade tillslut en lagerbil, med soltak, så garanterat med takräcke. Och en 100D, vilket känns jäkligt bra. Budgeten låg på en 75D, men denna lagerbil hamnade på rätt sida.
Nu ska bara de andra bilarna säljas...
Snart framme!
6-års önskan är snart över.
Moderator: Redaktion
- Bjelke
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael1178
Re: 6-års önskan är snart över.
Whoop whoop! 
Välkommen till gänget på riktigt då

Välkommen till gänget på riktigt då

S85-14 AP1 Såld
S75D-18
SP100D-19
S75D-18
SP100D-19
Grattis! Men vad är din Fear Of Missing Out över?
Överta företagsleasing av min Model S Performance 100 Ludicrous:
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
https://teslaclubsweden.se/forum/viewtopic.php?f=21&t=20318
Ny version av Model S.Feddan skrev:Grattis! Men vad är din Fear Of Missing Out över?
”Skrivet i min Model S, AP på”
Model Y LR
Model S 100D -18
- fth
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/fredrik8071
Stort grattis till bilen, och välkommen till sekten!
Som tekniknörd vill man förstås alltid ha det senaste och bästa, men jag är sjukt nöjd med min X trots 90-pack och AP1.
Nu får du ändra din "relationship status" här på TCS också
/fth
Som tekniknörd vill man förstås alltid ha det senaste och bästa, men jag är sjukt nöjd med min X trots 90-pack och AP1.
Nu får du ändra din "relationship status" här på TCS också

/fth
X90D, 7-sits monopost, Titanium Metallic, AP1, alla options
Välkommen till sekten på riktigt! Kommer bli bra!termosen skrev:Efter att ha suktat efter en Model S i över 6-årstid har jag tillslut kommit till vägs ände. Sitter nu på väg till Trosta och ska hämta ut min egen Model S.
Har dock sjuk FOMO, men det blir nog bra. Tack för detta forum, har hängt här senaste året för att lära mig om att leva med elbil och andra saker om Model S.
Bokade tillslut en lagerbil, med soltak, så garanterat med takräcke. Och en 100D, vilket känns jäkligt bra. Budgeten låg på en 75D, men denna lagerbil hamnade på rätt sida.
Snart framme!
- TeslaTissel
- Teslaägare
- Kontakt:
termosen skrev:Efter att ha suktat efter en Model S i över 6-årstid har jag tillslut kommit till vägs ände. Sitter nu på väg till Trosta och ska hämta ut min egen Model S.
Snart framme!
Hej vad roligt att höra!

Välkommen!
- EnTraktor
- Teslaägare
- Referralkod: ts.la/mikael25
Stort grattis!!!
Teslaägare sedan 2014. Ägt S, 3, X, Y. Nuvarande bilar:
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre
2021 Tesla Y LR White
2022 Tesla Y LR Quicksilver
2023 Lotus Eletre
Srort grattis!
Oavsett vad som händer men ev nya modeller av Tesla eller andra märken så har du köpt en helt otrolig bil som du kommer älska.
Oavsett vad som händer men ev nya modeller av Tesla eller andra märken så har du köpt en helt otrolig bil som du kommer älska.