Men hallå....
Är jag bara ovanligt korkad, eller?
Hur har ni gjort med era sladdar för laddning av mobiler?
När jag ”monterar” sladdar är kontakterna bara löst sladdriga och går inte särskilt smidigt att få i telefonen. Vad gör jag för fel?
Mer jag inte har kläm på.
Moderator: Redaktion
Mer jag inte har kläm på.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Re: Mer jag inte har kläm på.
Den svarta nedre kantlisten kan du skjuta åt vänsterWalker skrev:Men hallå....
När jag ”monterar” sladdar är kontakterna bara löst sladdriga och går inte särskilt smidigt att få i telefonen. Vad gör jag för fel?
2024 BMW i4 M50
Jo, tack. Riktigt SÅ korkad är jag inte.Ante74 skrev:Den svarta nedre kantlisten kan du skjuta åt vänsterWalker skrev:Men hallå....

Problemet är att när jag monterat alltihop (apple lightning) så är kontakten inte fast utan sladdrig.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Min lösning blir nog att köpa en trådlös laddare.
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
Lite svårt att väcka den i appen...
Någon fler med det problemet?
På S o X kan man ställa in den som ”alltid uppkopplad”. Hittar inte den funktionen i 3’an.
På S o X kan man ställa in den som ”alltid uppkopplad”. Hittar inte den funktionen i 3’an.
eGolf (såld)
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Model 3 LR (såld)
Ioniq 5 rwd (SÅLD!!)
Model Y LR -22 (såld)
Model Y LR -24
Har ej problemet på någon av mina bilar men verkar inte helt ovanligt.Walker skrev:Lite svårt att väcka den i appen...
Tror inte "alltid uppkopplad" finns kvar i någon Tesla med uppdaterad mjukvara?
https://evexperten.se
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Ägt ca 30 elbilar genom åren varav nära 20 Teslor.
Bilar som just nu används:
Model 3 Performance - 2024
EV 9 GT-Line - 2024
RS E-Tron GT - 2022
e-Expert - 2021
Har haft det bara en gång. Men så har jag bara haft senaste versionen en dag.Walker skrev:Lite svårt att väcka den i appen...
Röd Model 3 AWD LR. TSLA investerare. Egen vindkraft via Solivind El Ekonomiska Förening & solpaneler. Tidigare en S75D. Bygger framtidens matproduktion hos Johannas.
- Gustafsson
- Teslaägare
Funktionen Always connected finns inte i min nya S men fanns i den gamla. Den nya MCU i S tar rätt lång tid att väcka. Den gamla funkade direkt.
De som använder teslafi kan hålla bilen vaken hela tiden vad jag förstår och då behöver man ju inte väcka kärran alls.
De som använder teslafi kan hålla bilen vaken hela tiden vad jag förstår och då behöver man ju inte väcka kärran alls.
Svart 2012 Roadster 2,5.| Model S100D midnight silver. MS LR beställd 2020-10-16, levererad 2023-05-16