Jag tror nog inte det är priset som är problemet. 1500 är ju också ett mycket attraktivt pris. Det är nog så enkelt att intresset för en sådan krok till gamla Leaf i kombination med arbetet som krävs för att få den monterad inte är så extremt stort, tyvärr!
Model 3-24/Polestar 3-24
Tidigare elbilar: Porsche Taycan CT-22/BMW i4 M50-22/Fisker Ocean-23/Model 3-22/Polestar 2 BST-23/Model YP-22/Ioniq 5-22/Polestar 2-21/Jaguar i-Pace-19/Hyundai Kona electric-19/VW eGolf-18/Model S 75D-17/Model S 85-14/VW eGolf-14
Jag tror nog inte det är priset som är problemet. 1500 är ju också ett mycket attraktivt pris. Det är nog så enkelt att intresset för en sådan krok till gamla Leaf i kombination med arbetet som krävs för att få den monterad inte är så extremt stort, tyvärr!
Jag hade köpt den på stört om det inte var så att jag redan har krok på min Leaf. Har dessutom flyttat över den från förra Leafen. Vill inte påstå att det är värst krångligt att montera.
Model YLR svart beställd 13/1
Model 3 SR+ vit - 21
Model S90 2015 RWD såld
Hur ställer sig besiktningen som görs årligen till sådana ingrepp? Dvs måste man demontera inför genomgången för att inte få körförbud eller anmärkning, och vilket belopp tar farbror blå?
Hur ställer sig besiktningen som görs årligen till sådana ingrepp? Dvs måste man demontera inför genomgången för att inte få körförbud eller anmärkning, och vilket belopp tar farbror blå?
Bilprovning bryr sig inte och inte heller farbror blå så länge man inte använder den...
Bilprovning bryr sig inte och inte heller farbror blå så länge man inte använder den...
Inte alltid... Läste nyligen om en som fick underkänt då de ansåg att han kunde montera en vanlig krok istället för det cykelställsfäste han hade. Han fick dock rättning senare så man får väl hoppas att det inte är något problem längre men... Finns ju flera företag inom branschen.
Efter många år åker jag nu Tesla Model S. En naturlig följd av EV Centers många Tesla reparationer.