PitStop borttaget?
Moderator: Redaktion
- Datordoktorn
- Teslaägare
PitStop borttaget?
Verkar som att det bästa spelet i Teslan, PitStop, försvunnit med nån av de senaste uppdateringarna?
Blå S75 AP2 beställd o avbeställd (pga sjukdom)
Leaf Tekna 2015
Blå S75D, vit insida, pano, AP, premium, kolfiber
Elskåp (e-NV200 2017)
Deläger Leaf 2021, Zoe 2017 & Ora 2022....
http://---
Re: PitStop borttaget?
Det verkar borttaget på grund av något problem. Har för mig att Elon lovat att det kommer ett nytt bilspel. Det var det enda spel jag sett fram emot till min Trea, och det fanns inte. :/
Hur funkade det? Vred man alltså på ratten så att även framhjulen vreds när man spelade?
Hur funkade det? Vred man alltså på ratten så att även framhjulen vreds när man spelade?
- Datordoktorn
- Teslaägare
Man vred på ratten när man spelade men hjulen stod väl stilla, såvitt jag kände. Och det var väldigt små rörelser med ratten som gällde.
Antar att nåt eventuellt problem skulle kunna vara att någon ställt ratten väldigt snett och sen startat bilen och då roterar antagligen ratten tillbaka för att "synka" ratt och hjul, så att säga. Det kan ju kosta en tumfraktur.
Men det är bara en högst personlig teori (vilket man ju kan framföra i en tråd som skapar noll intresse).
För övrigt så satt de gamla takterna kvar ifrån min tidigare karriär som PitStop semipro...
Antar att nåt eventuellt problem skulle kunna vara att någon ställt ratten väldigt snett och sen startat bilen och då roterar antagligen ratten tillbaka för att "synka" ratt och hjul, så att säga. Det kan ju kosta en tumfraktur.
Men det är bara en högst personlig teori (vilket man ju kan framföra i en tråd som skapar noll intresse).
För övrigt så satt de gamla takterna kvar ifrån min tidigare karriär som PitStop semipro...

Blå S75 AP2 beställd o avbeställd (pga sjukdom)
Leaf Tekna 2015
Blå S75D, vit insida, pano, AP, premium, kolfiber
Elskåp (e-NV200 2017)
Deläger Leaf 2021, Zoe 2017 & Ora 2022....
http://---
Problemet var inte helt oväntat licens för spelet, också enligt Elon på Twitter.
Model 3, LR-AWD, röd, 18", svart interiör, EAP (uppgraderad till FSD), Nokian R3 18".
Bor i Linköping, hyresrätt i innerstaden.
Bor i Linköping, hyresrätt i innerstaden.