Planen är trelleborg-rugen-Berlin-tropicsl island-bamberg-Rottenberg-berchtesgarden-füssen-Europa park-Kassel-Hamburg/miniature wonderland-Malmö.
Vad har vi missat som man måste se?

Mvh
Olle
Moderator: Redaktion
Jag laddade precis ner den och skapade ett konto. Det är ju helt sjuka priser. Sitter i Köpenhamn just nu och kollade runt lite. 9.27kr/KWh verkar vara nästan standard. Finns några som är lite billigare, men fortfarande över 8 kr/KWh. Lite billigare om jag tittar runt Malmö men ändå mycket.jpetters skrev:Skaffa Plugsurfings Rfid-tag så har du bra täckning på diverse laddare. Fungerar t.ex. vid Europa Park.
Plugsurfing - Charge Anywhere. by PlugSurfing https://itunes.apple.com/ch/app/plugsur ... ?l=en&mt=8
Reagerade också på det. Upp emot 10kr/kWh verkar vara standard i Danmark. Bensin är ett klart billigare alternativ. Här i Sverige är det inte alls så tokiga priser när man använder Plugsurfing.Latt skrev:Jag laddade precis ner den och skapade ett konto. Det är ju helt sjuka priser. Sitter i Köpenhamn just nu och kollade runt lite. 9.27kr/KWh verkar vara nästan standard. Finns några som är lite billigare, men fortfarande över 8 kr/KWh. Lite billigare om jag tittar runt Malmö men ändå mycket.jpetters skrev:Skaffa Plugsurfings Rfid-tag så har du bra täckning på diverse laddare. Fungerar t.ex. vid Europa Park.
Plugsurfing - Charge Anywhere. by PlugSurfing https://itunes.apple.com/ch/app/plugsur ... ?l=en&mt=8
Är det billigare med taggen eller är det dessa priser som gäller?
Die Autobahn...OlleBack skrev:Halloj! Planerar Das Autobahn runt i sommar och undrar om man behöver ha med sig några laddkort eller brobiz eller liknande för att klara sig? Superchargers verkar ju annars finnas titt som tätt men är ju alltid sjysst kunna ladda över natten.
Planen är trelleborg-rugen-Berlin-tropicsl island-bamberg-Rottenberg-berchtesgarden-füssen-Europa park-Kassel-Hamburg/miniature wonderland-Malmö.
Mvh
Olle
Kanske inte så tokiga priser men inte så mycket bättre hellermati skrev:Reagerade också på det. Upp emot 10kr/kWh verkar vara standard i Danmark. Bensin är ett klart billigare alternativ. Här i Sverige är det inte alls så tokiga priser när man använder Plugsurfing.Latt skrev:Jag laddade precis ner den och skapade ett konto. Det är ju helt sjuka priser. Sitter i Köpenhamn just nu och kollade runt lite. 9.27kr/KWh verkar vara nästan standard. Finns några som är lite billigare, men fortfarande över 8 kr/KWh. Lite billigare om jag tittar runt Malmö men ändå mycket.jpetters skrev:Skaffa Plugsurfings Rfid-tag så har du bra täckning på diverse laddare. Fungerar t.ex. vid Europa Park.
Är det billigare med taggen eller är det dessa priser som gäller?
Vad har autobahn gjort dig?Jojo skrev:Die Autobahn...OlleBack skrev:Halloj! Planerar Das Autobahn runt i sommar och undrar om man behöver ha med sig några laddkort eller brobiz eller liknande för att klara sig? Superchargers verkar ju annars finnas titt som tätt men är ju alltid sjysst kunna ladda över natten.
Mvh
Olle