Hej
Fått offert på installation av walla Connector frpn3-fas uttagning garaget, ca 10k skulle DDT går på, känns det skäligt? Någon som nyligen installerat som kan väga in?
Mvh
Pris på installation av Wall Connector
Moderator: Redaktion
Re: Pris på installation av Wall Connector
Är det bara arbetet verkar det vara dyrt...
Model 3, röd/vit SR+ med drag och aerofälgar, beställde 12/4, leverans 20/9 2019. Körde i två år Nissan Leaf Tekna 30 kWh 2017.
Ja det är inte ink Wall Connector, dock med kabel och jordfelsbrytare:
”Sen måste vi oavsett dela upp i din elcentral så att denna installation skyddas av en jordfelsbrytare typ B och rätt säkringar.”
”Sen måste vi oavsett dela upp i din elcentral så att denna installation skyddas av en jordfelsbrytare typ B och rätt säkringar.”
Fick mitt draget direkt från fasadskåpet. Jag grävde själv och sen la de ner rör och kabel, ca 30 m. Sen då jordfelsbrytare och installation. Hade lite annat mindre elarbete också och totalt blev det ca 6000 efter rot.
Ok, tack för info4900 skrev:Fick mitt draget direkt från fasadskåpet. Jag grävde själv och sen la de ner rör och kabel, ca 30 m. Sen då jordfelsbrytare och installation. Hade lite annat mindre elarbete också och totalt blev det ca 6000 efter rot.